![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Wie zijn er voor jullie de beste mannelijke en vrouwelijke politici van 2004 !
Jullie mogen kiezen uit alle Belgische politici en deze voting is niet politiek correct zoals de 100 helden van 2004 op VTM. Je mag een reden geven voor je keuze, maar je moet niet. Ik ben gewoon eens benieuwd wie er welke politieke voorkeur heeft. Dit wordt interessant aangezien we misschien gaan weten wie de favoriete politicus wordt van The Piano en consoorten. Zij mogen dan ook maar eens met hun politieke voorkeur uitkomen, in plaats van altijd te zeveren over het VB. Voor mij is de beste politicus: Filip Dewinter (durft ingaan tegen het corrupte politieke establishment en gaat voor een veilig en vrij Vlaanderen) Beste politica: Marie Rose Morel (schone madam en is nog rechts en Vlaamsgezind ook, is ook uitstekend in het debat) Buiten het VB heeft ook Hugo Coveliers en Jean-Marie Dedecker mijn sympathie. Ik had voor de verkiezingen van juni ook een beetje sympathie voor Yves Leterme maar door zijn verraad t.o.v de Vlamingen is dat helemaal niet meer zo. |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Zelfde keuze, behalve geen sympathie voor Coveliers / Dedecker.
Is het niet mogelijk dat politics.be zulke verkiezing organiseert ? |
![]() |
![]() |
#3 |
Parlementslid
|
![]() Joris Van Hauthem
Anke Vandermeersch
![]() |
#4 |
Minister
|
![]() Kris van Dijck
Helga Stevens |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Geert Bourgeois en Helga Stevens
|
![]() |
![]() |
#6 |
Minister-President
|
![]() JM dedecker en coveliers zijn blaffende honden ... dikbetaalde schaamlapjes in een partij die juist het tegenovergestelde doet en zegt dan zijzelf.
beste politicus : Frank Vanhecke beste politica : Marie Rose Morel Laatst gewijzigd door ilfalco : 24 november 2004 om 16:25. |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Ik vind Dedecker en Coveliers wel goed omdat ze altijd voor heibel zorgen binnen de VLD
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#9 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Mijn voorkeur:
- Karel De Gucht: zijn eerlijkheid is een zeldzaam goed in de politiek. Wat hij bv. zei over de meeste Afrikaanse leiders is misschien pijnlijk voor sommigen om te horen maar hij legde de hopelijk helende vinger op de wonde. - Mimount Bousakla: een vrouw die er niet voor terug deinst om haar opinie duidelijk te maken over hoe de Islam ook misbruikt wordt in ons land door bepaalde extrimisten. Laatst gewijzigd door SethMoN : 24 november 2004 om 17:18. |
![]() |
![]() |
#10 |
Parlementslid
|
![]() beste politicus: Filip Dewinter & Gerolf Annemans
speciale vermelding voor Dedecker & Coveliers die tenminste het lef hebben om een eigen mening te formuleren beste politica: Bert Anciaux ![]()
#11 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Politici: Bart De Wever, Hugo Coveliers, en Jurgen Verstrepen
Politica: Marie-rose Morel |
![]() |
![]() |
#12 |
Vreemdeling
|
![]() Beste polticus:Filip De Winter en Gerolf Annemans
Grootste muilentrekker:Bart Somers |
![]() |
![]() |
#13 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Politicus:
N-VA: Kris Van Dijck VLD: André Denys sp.a: Frank Van den Broucke Politica: N-VA: Frieda Brepoels Groen!: Ann de Martelaer (stommen Eloi!) CD&V: Inge Vervotte buiten categorie: Condi |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() De N-VA-ers steken er duidelijk met kop en schouders bovenuit. Geen gezever, geen rond de pot gedraai, maar werken! Helemaal aan de top: Geert Bourgeois en Frieda Brepoels. Goeie punten voor Helga Stevens. (doof maar geen sukkel; integendeel een sterke vrouw). Ook sympathie voor Van Grembergen ondanks lidmaatschap van het onnozele SPIRIT!
|
![]() |
![]() |
#15 |
Staatssecretaris
|
![]() beste mannelijke politicus: De chauffeur van Verhofstadt
beste vrouwelijke politica: wivina de Meester(zij kwam tenminste op voor de andersvaliden) slechtste mannelijke politicus:Bart Somers(grote mond geen inhoud) Bert anciaux(grote Bleiter geen inhoud) slechtste vrouwelijke politica: Isabelle Durant |
![]() |
![]() |
#16 |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Bart de Wever en (damn, over die vrouw moest ik lang nadenken) Frieda Brepoels...
|
![]() |
![]() |
#17 |
Vreemdeling
|
![]() uiteraard frank van den broucke, zonder de minste twijfel. hij is zowel rationeel als emotioneel bijzonder begaafd. en hij is sociaal. hij is één van de weinige politici die al echt iets gedaan hebben voor de mensen, ja, de maximumfactuur is een dankbaar gegeven, zoiets heeft heer dewinter niet op zijn palmares. enkel goedkope, spotgoedkope kritiek geven, dat kan een puber ook. "we halen het geld bij de walen" het enige wat hij zegt, wel hij zal wit uitslaan als hij ziet wat solidariteit is, en hoe relatief die masale geldstromen... hij kan nooit zijn beloften nakomen, maar ja, dan steken ze het op het feit dat ze een ander programma hebben, ook de aggressie hou ik niet van: ' eigen volk eerst' of zoals annemans, de democraat op zijn kop, wij zijn voor de democratie, vrije meningsuiting, maar als ze ons veroordelen moeten ze vrezen voor hun carriere, dat zijn de kiemen van een dictatuur...
neen, en vrouw morel haar hoofddoel is scholen splitsen in jongen en meisjes scholen, wat ze dan netjes nuanceert bij intelligente journalisten in: 'we moeten keuze laten' ach kom zeg en dat u ze mooi vind, dat kan zijn, maar dat is geen politieke kwaliteit. ze bijt zelfs de neus van mijn tv scherm af, dus ja, zo snauwen dat ze doet, kan dat iemand zijn met een gerust geweten? ik vrees ervoor... de vld och ja... hypocriet kan ik hen niet noemen, open debat hé jongen... maar het steekt in hun kaarten ipv spelen. de cd en v zijn soms wel schijnheilig, vb heer huisje zuiden van frankerijk, milieubox, geld van de partij en zaak verjaard en meneer denk dat hij clean is... kom zeg, dat is echte nonsens. dat is onaanvaardbaar, gelukkig is er nog phara, om eens te zeggen: maar meneer, de zaken zijn enkel verjaard, u bent veroordeeld wegens fraude, u bent een fraudeur en de cd en v jongeren moeten niet weten van u. groen, ja, daar zitten ook wel koppen. neem nu jos, jammer dat hij op de achtergrond zeteld, maar zo gaat dat. soms zijn ze wel vrij idealistisch... maar gelukkig zijn ze er, net zoals rood. trouwens, morel wat heeft die nu al bewezen? niks, niks niks. mensen hier zijn grotendeels vb merk ik, omwille van etnische redenen. maar zijn ze dan zo dom dat ze dwars door die ijle mist kijken van het vb, liefde maakt blind. |
![]() |
![]() |
#18 |
Vreemdeling
|
![]() Miljarde van nen echte linkse gesproken,soit elk zijn goesting is nie teveel.
|
![]() |
![]() |
#19 |
Vreemdeling
|
![]() links ja, echt links ja zeker, want valsheid is minder mooi. ik hou van solidariteit.
maar ik ben zeker niet extreem links. dat was ccc, en dat ben ik niet mee tevree, of communistje ben ik ook niet neen, gewoon links ja. dat is mijn overtuiging, progressief denkend. zo gaan we vooruit nietwaar? |
![]() |
![]() |
#20 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |