![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2014 Alles over de regionale, federale en Europese verkiezingen van 2014 |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister
|
![]() Wanneer zullen de belaagde trados de Oekraïnecrisis gebruiken om de nationalisten van de NVA gelijk te schakelen met de onruststokers in Kiev of Moskou.
Idioot Verstraeten poogde reeds de truuk bij De Gucht, die er niet in trapte, om de NVA te linken aan de nationalisten in Kiev. Het zouden de rechtse ultras zijn die het verschil maakten op Maidan. Zo zie je wat er van komt met nationalisten. Moskou noemde ze fascisten en criminelen. Ofwel zijn de Russen de slechten. Taalracisten die op de Krim onafhankelijk durven uitroepen tegen elke internationale wetgeving en de wereld in brand steken. Deze bloed-en-bodem fascisten trekken wel erg op Vlaamse separatisten. Zij verstoren onze Europese en Belgische vrede en economie. Verhofstadt kwam het hen vertellen. Welke krant, welke TV-zender, welke politieker durft het aan de gelijkenissen door te trekken ? Oekraïne als grote boeman voor de Belgische verkiezingen. Of wachten de propagandajongens op groter onheil om begin Mei de honden los te laten ? Heeft de NV-A reeds een verdediging klaar ? Wat zegt het forum ?
" Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord zolang ge stamelend bidt en bedelt bij de poort." W. Elsschot W. Vl. Boerenwijsheid : De boeren slaan hun brave en dwaze honden dood. Laatst gewijzigd door Cyrano : 16 maart 2014 om 23:34. |
![]() |
![]() |
#2 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Te ver van het bed om een weerslag te hebben op de verkiezingsresultaten
|
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De blauw plekken trekken wel weg.
Laatst gewijzigd door Vette Pois(s)on : 17 maart 2014 om 00:52. |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#5 |
Minister
|
![]() Ver van ons bed ?
De gelegenheid ligt voor het grijpen om onze nationalisten te demoniseren met het gedrag van de Russische of Oekraïense nationalisten. Nationalisme leidt tot chaos en geweld. De positieve tolerante Marxistische voorbeelden haalt men ook in Cuba of Venezuela. Ver van mijn bed ? Kijk eens waar eenzijdige referenda toe leiden. De volkswil zonder legitimiteit. Als we dit aanvaarden wat moeten wij dan met de Schotten, Catalanen en , oh wee, de Vlamingen. We kunnen toch niet de wil van het soevereine volk accepteren. Dan is het einde nabij. Redenen genoeg voor de belgicisten om de Vlamingen een Russisch-Oekraïense spiegel voor te houden. Voor de lezers die mijn schrijfstijl niet kennen : de bovenstaande tekst is ironisch bedoeld en niet mijn persoonlijke mening.
#6 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ver van "mijn" bed, Cyrano.
Waarmee ik niet zeg dat je ongelijk hebt. Ik hoorde gisteren trouwens al vliegen dat het de "democraten" van de EU bestond om dat referendum in de Krim onwettelijk te noemen. We weten uit ervaring wat er gebeurt als de uitslag van een referendum niet strookt met de uitslag die de "democraten" welgevallig is, nietwaar? In België durft "men" om die reden zelfs geen referendum aan. Zelfs niet over iets lulligs als een Europese grondwet. En nog minder over "het voortbestaan van België".
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 17 maart 2014 om 14:03. |
![]() |
![]() |
#8 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ze dat zelfs in de Krim mogen , waarom zouden wij dat dan niet mogen? |
|
![]() |
![]() |
#10 |
Minister
|
![]() Het verschil is dat dergelijke referenda hier steeds op democratische wijze geschieden met toestemming van de overkoepelende overheid (zoals bijv. in Schotland 2014) terwijl in de Krim het een typisch referendum op Stalinistische wijze was: de voorgelegde vragen lieten geen keuzevrijheid, je kon als optie niet voor de status quo kiezen of je kon zelfs uberhaupt niet neen stemmen over de voorgelegde keuzemogelijkheden. Het was een duidelijk gemanipuleerd referendum waarvan het antwoord op voorhand vast stond.
|
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We weten waarom, hé? Geen grendels en pariteitswetten die een rol spelen, maar één stem is één stem. En het belangrijkste is dat de Vlamingen veruit in de meerderheid zijn in België. Di Rupo wist wat hij deed toen hij zijn eigen referendumkeutel als de weerlicht weer introk in 2005. En het is er sindsdien alles behalve "veiliger" op geworden.
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Want de imperialisten in deze zijn de Russen alias de Franstaligen. |
|
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Iran en Noord Korea houden ook verkiezingen. Als dit referendum onder internationaal toezicht zou gestaan hebben, en zonder bezetting van de russen zou dit een andere zaak zijn. Laatst gewijzigd door giserke : 17 maart 2014 om 17:47. |
|
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je bedoelt dat jij je door Kalasjnikovs zou laten tegenhouden om je stem uit te brengen voor een onafhankelijk Vlaanderen?
#17 | |
Minister
|
![]() Citaat:
a) het meerendeel van de mensen daardoor wel worden geïmponeerd b) en wanneer er kalasjnikovs zijn om het stemmen te beinvloeden zullen dezelfde kalasjnikovs ook het tellen van de stemmen beinvloeden. |
|
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tot op zekere hoogte heb je gelijk.
In steeds meer landen wordt er echter niet alleen gedreigd met wapens maar worden ze zelfs massaal ingezet. En toch komen de mensen in opstand tegen hun regime. In een stemhok staan er nog altijd geen mannen met een vuurwapen langs de kiezers, veronderstel ik. Aan wat ik gehoord heb op de radio was de uitslag trouwens voorspelbaar. Ook zonder de kalasjnikovs.
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Giserke. Waarom antwoordt jij niet op de vraag die ik aan jou stelde?
#20 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoe kun je nu weten wat je gaat doen als je geintimideerd wordt door wapens? Ik weet wel dat ik mijn vrouw en dochtertje niet in gevaar zal brengen voor Vlaanderen. |
|
![]() |