Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 31 maart 2014, 20:09   #1
mucko405
Vreemdeling

Standaard enquête VRT

Daarnet op het vrt nieuws ging het over een enquête over de toekomst van de gezondsheidszorg. 68% van de ondervraagde vond dat "buitenlanders" één van de oorzaken zou zijn dat het allemaal niet meer betaalbaar zal zijn in de toekomst. Ze gingen wat dieper op het onderwerp in.

Ik dacht yes , een onderwerp over buitenlanders en gezondsheidszorg, kan niet slecht zijn.

Laat de vrt hier doodleuk een welgestelde hollander zien, die hier in Belgie een nieuw heup komt steken. Ok een buitenlander maar ik denk toch dat die 68% geen hollanders in gedacht hadden.
mucko405 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 maart 2014, 20:20   #2
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mucko405 Bekijk bericht
Daarnet op het vrt nieuws ging het over een enquête over de toekomst van de gezondsheidszorg. 68% van de ondervraagde vond dat "buitenlanders" één van de oorzaken zou zijn dat het allemaal niet meer betaalbaar zal zijn in de toekomst. Ze gingen wat dieper op het onderwerp in.

Ik dacht yes , een onderwerp over buitenlanders en gezondsheidszorg, kan niet slecht zijn.

Laat de vrt hier doodleuk een welgestelde hollander zien, die hier in Belgie een nieuw heup komt steken. Ok een buitenlander maar ik denk toch dat die 68% geen hollanders in gedacht hadden.
Ja vond ik ook om te lachen ,iemand waarbij ze de kostprijs integraal kunnen recupereren is dan representatief .
Hoe dat het zit met Bulgaren en Roemenen , laat staan met Algerijnen en Tunesiërs , dat mogen we niet weten. Of behandelen ze die gewoon niet ?
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 maart 2014, 20:21   #3
Vigilant
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mucko405 Bekijk bericht

Ik denk het ook. En ik ben er zeker van dat de VRT heel goed beseft wie met buitenlanders bedoeld wordt. Maar ja, de VRT is zeer links en zeer multicultureel correct. Dus gaan ze het even interpreteren op links-correcte wijze, dus totaal naast de kwestie.
Vigilant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 maart 2014, 20:28   #4
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vigilant Bekijk bericht
Ik denk het ook. En ik ben er zeker van dat de VRT heel goed beseft wie met buitenlanders bedoeld wordt. Maar ja, de VRT is zeer links en zeer multicultureel correct. Dus gaan ze het even interpreteren op links-correcte wijze, dus totaal naast de kwestie.
De VRT kan misschien denken dat de burger dom is, maar dit was toch wel echt een belediging voor zijn intelligentie.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 maart 2014, 21:40   #5
Doge
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
De VRT kan misschien denken dat de burger dom is, maar dit was toch wel echt een belediging voor zijn intelligentie.
ik had niet gedacht dat ze zo ver zouden durven gaan, die Hollander betaald gewoon z'n operatie met zijn ziekenkas. De VRT is wel extreem krom aan het denken, die denken echt dat we allemaal debiel zijn.
Doge is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:53.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be