![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() Daarnet op het vrt nieuws ging het over een enquête over de toekomst van de gezondsheidszorg. 68% van de ondervraagde vond dat "buitenlanders" één van de oorzaken zou zijn dat het allemaal niet meer betaalbaar zal zijn in de toekomst. Ze gingen wat dieper op het onderwerp in.
Ik dacht yes , een onderwerp over buitenlanders en gezondsheidszorg, kan niet slecht zijn. Laat de vrt hier doodleuk een welgestelde hollander zien, die hier in Belgie een nieuw heup komt steken. Ok een buitenlander maar ik denk toch dat die 68% geen hollanders in gedacht hadden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Hoe dat het zit met Bulgaren en Roemenen , laat staan met Algerijnen en Tunesiërs , dat mogen we niet weten. Of behandelen ze die gewoon niet ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() ik had niet gedacht dat ze zo ver zouden durven gaan, die Hollander betaald gewoon z'n operatie met zijn ziekenkas. De VRT is wel extreem krom aan het denken, die denken echt dat we allemaal debiel zijn.
|
![]() |
![]() |