Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 14 april 2014, 13:28   #1
vlaams realist
Banneling

Standaard Handen af van onze zuster.

https://www.youtube.com/watch?v=wRYDdaC1PSQ

Er is een hoofddoek afgerukt van een moslima. Schandaal, ramp, ontoelaatbaar.
Gelukkig zijn er dappere strijders die op jacht gaan achter de daders.
Misschien een goed idee nadat het zoveel duizendste gewoon meisje wordt lastiggevallen door een moslim. Of gaat dat strafbaar zijn?
vlaams realist is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 april 2014, 14:43   #2
Demper
Secretaris-Generaal VN

Demper's schermafbeelding

Standaard

Moesten wij dat organiseren voor elk Vlaams meisje dat werd bepoteld door moslims, we zouden elke dag pogroms moeten houden.
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 april 2014, 15:00   #3
Bierke
Minister-President

Bierke's schermafbeelding

Standaard

Sorry geen tijd om zo'n dingen te organiseren, wij moeten gaan werken.
Oud 14 april 2014, 15:01   #4
Demper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bierke Bekijk bericht
Oei, uw opmerking is pijnlijk raak.
Oud 14 april 2014, 16:56   #5
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlaams realist Bekijk bericht
https://www.youtube.com/watch?v=wRYDdaC1PSQ

Er is een hoofddoek afgerukt van een moslima. Schandaal, ramp, ontoelaatbaar.
Gelukkig zijn er dappere strijders die op jacht gaan achter de daders.
Misschien een goed idee nadat het zoveel duizendste gewoon meisje wordt lastiggevallen door een moslim. Of gaat dat strafbaar zijn?
Zo kunnen ze hier toch niet leven! Ze moeten dringend tot het besef komen dat hun aanwezigheid hier niet (meer) gewenst is en ophoepelen naar waar moslims thuishoren, en dat is niet hier!
Dat zou hier een feest geven net als toen de nazi's werden buitengewerkt!
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 april 2014, 17:49   #6
Lukkas
Europees Commissaris

Standaard

De meeste moslims zeggen toch dat een hoofddoek niets met godsdienst te maken heeft. Dat is dan zoiets als iemand zijn pet van het hoofd trekken. Gaan we daar ook al rechtszaken of lynchpartijen voor gaan opvoeren?
Oud 14 april 2014, 18:33   #7
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Moslims hebben daar toch ook geen tijd voor door al het vuile werk dat ze hier doen.
Oud 14 april 2014, 18:35   #8
Demper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Moslims hebben daar toch ook geen tijd voor door al het vuile werk dat ze hier doen.
Oud 14 april 2014, 19:26   #9
Dutch_Strawberry
Banneling

Standaard

Dat ze nog maar wat meer hoofddoeken aftrekken. Ik zal er eens goed mee lachen als ik zo'n zustertje hysterisch zie gillen als ze merkt dat haar wulpse lokken alle kanten opvliegen. Wat een bende achterlijken toch.

Laatst gewijzigd door Dutch_Strawberry : 14 april 2014 om 19:26.
Dutch_Strawberry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2014, 07:35   #10
vlaams realist
Banneling

Standaard

In Nederland spelen mannen onder die zwarte vlag vrouwenbeschermer.
Terwijl in Egypte mannen onder die zwarte vlag verkrachtertje spelen.
Als we die uit Nederland nu eens naar Cairo sturen als vrouwenbeschermers.
vlaams realist is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2014, 07:45   #11
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

En dan hier de mishandelmoslima zèlf. Of alvast haar niqab. Geen blauwe mishandelplekken te zien, maar daar gaat het niet om.

https://www.youtube.com/watch?v=G4qJBgpo4jw

Ze wordt blij als de mensen haar aanspreken? Wel goed kijken of je de juiste kant vasthebt.
Dit creatuur moet toch alles in het donkergrijs zien? enfin, �*ls ze al iets ziet!

Leuk is natuurlijk wel als je zo aangifte gaat doen, kan je in shiften werken nietwaar. Vandaar misschien de verschillende verklaringen? Niqab A en Niqab B? Ik kan de video niet blijven bekijken, je staart toch ook niet op een zwart laken?

"Hey you come"? zouden het Afrikanen geweest zijn? dat verschil zie je niet achter dat zwart zeil.

En de "rechercheurs" hebben ook al gezocht in de supermarkt?

Wat kan je nu getuigen in zo'n geval? "ik zag een zwarte zak en ik zag iemand die ertegen sprak"?

scheldwoorden! en een duw geven? dat hebben onze roomblanke dochters nog nooit meegemaakt.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 15 april 2014 om 07:46.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2014, 08:38   #12
Rollercoaster
Banneling

Standaard

Ze is niet mishandeld. Ze is gewoon wat te lang op het carnaval in Aalst gebleven en met haar zatte botten tegen een lantaarnpaal gelopen.
Dat komt ervan als ge u verkleedt en teveel drinkt!
Rollercoaster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2014, 08:45   #13
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rollercoaster Bekijk bericht
Ze is niet mishandeld. Ze is gewoon wat te lang op het carnaval in Aalst gebleven en met haar zatte botten tegen een lantaarnpaal gelopen.
Dat komt ervan als ge u verkleedt en teveel drinkt!
Met karnaval in Aalst is het wel verboden om met zulke kleding rond te lopen.... kwestie van geen lange tenen te beroeren.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
Oud 15 april 2014, 09:32   #14
Lukkas
Europees Commissaris

Standaard

Onze kinderen en ouderlingen moeten zich bang verschuilen voor dat moslimgebroed. Daar wordt geen aandacht aan geschonken. Als zo'n provocerende truttemie een duwtje krijgt is het groot alarm. Leven wij hier in een moslimland?
Oud 15 april 2014, 10:00   #15
Thuleander
Perm. Vertegenwoordiger VN

Thuleander's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Misschien moeten jullie eens beginnen met daarmee te stoppen en iets nuttigers te gaan doen.
Want met braaf te blijven werken gaat hier geen flikker veranderen hoor.
Dat weet je zelf toch ook?

Laatst gewijzigd door Thuleander : 15 april 2014 om 10:01.
Thuleander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2014, 10:32   #16
Thuleander

Thuleander's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Moesten wij dat organiseren voor elk Vlaams meisje dat werd bepoteld door moslims, we zouden elke dag pogroms moeten houden.
Onze premoderne voorouders deden dat nochtans hoor. Die hebben dan ook 1500 jaar lang de islam buiten onze gebieden weten te houden.
Maar dat waren volgens de moderne mensen van nu 'barbaarse middeleeuwers'.
Die moesten kennelijk nog niet zo hard werken als de moderne mens en hadden dus tijd om hun eer, land en cultuur te beschermen.
Wij moderne mensen zijn gelukkig beschaafd en vinden een nieuwe tuinset en een elektrische garagepoort belangrijker.
Overuren kloppen maar!
Thuleander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2014, 10:33   #17
Maori
Minister-President

Maori's schermafbeelding

Standaard

Zij slaan hun moeder/zuster/vrouw zonder reden verrot (zij hebben als übergeslacht geen reden nodig) maar oh wee als iemand sjalleke trek doet.
Bende hypocrieten.
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.”
Maori is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2014, 10:52   #18
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maori Bekijk bericht
Zij slaan hun moeder/zuster/vrouw zonder reden verrot (zij hebben als übergeslacht geen reden nodig) maar oh wee als iemand sjalleke trek doet.
Bende hypocrieten.
Er zijn geen getuigen en het verhaal rammelt langs alle kanten. (Zie artikel hieronder).
Misschien heeft haar echtgenoot vers 4.34 wel netjes opgevolgd en zoekt ze nu voor de familie (want de rest krijgt haar niet te zien) wel een reden waarom ze er bont en blauw uitziet?

Citaat:
MWNW HoaxRadar: het verhaal van de mishandelde niqaabdraagster Um Hafsa RAMMELT. Hard. Aan alle kanten

Door: Ben Zona

Dus. Amar Nejjar, de voorzitter van de Al-Forquaan moskee in Eindhoven leest MWNW. Gisteren zeiden wij in dit topic tegen hem: geen aangifte of danwel getuigenverklaringen = geen mishandeling. En kijkerdekijk, nu is daar ineens een aangifte. Chapeau, Amar. Well played. En er is ineens ook een mishandelde mevrouw. Diezelfde mishandelde mevrouw die eerder niet in beeld wilde en zelfs nog twijfelde of ze aangifte ging doen. Ze noemt zichzelf Um Hafsa, want ze wil niet met haar echte naam bekend worden. Wat logisch is, als je echt mishandeld bent. Of als je uit nek kletst, natuurlijk. Mevrouw doet haar verhaal bij de Moslimomroep: ‘Het ene moment liep de 27-jarige Um Hafsa uit Eindhoven nog, zoals elke dag, samen met haar baby en een tas boodschappen naar haar auto. Het volgende moment voelt ze een harde vuistslag in haar rug. Waarom? Omdat de Brabantse moslima inmiddels al drie jaar een niqaab draagt. ,,Ik was bijna bij mijn auto toen er twee grote mannen op mij afkwamen. Eerst riepen ze alleen: hup Holland hup en wij willen die dingen niet in ons land.” Um Hafsa, zoals het slachtoffer zichzelf noemt, negeerde de opmerkingen. De mannen waren echter niet klaar met de niqaabdraagster en trokken haar niqaab af, gevolgd door een vuistslag. Um Hafsa is een dag later nog van slag. ,,Ik was erg bang, vooral voor mijn baby. En het ergste was, niemand hielp!” Ze geeft toe dat er ook weinig mensen liepen. Een man en een vrouw die voorbij liepen, probeerde ze aan te spreken. ,,Ik riep: Kijk wat er gebeurt, willen jullie voor mij getuigen? Maar toen gingen ze aan de andere kant van de weg lopen.”’

Heeft u het beeld voor ogen? Mevrouw heeft boodschappen gedaan, loopt met haar boodschappen terug naar de auto en dan wordt ze ineens onverhoeds aangevallen door twee mannen die ‘Hup Holland’ roepen. Goed. Dan gaan we nu naar TPO, waar Um Hafsa óók haar verhaal doet:

“Ik ging met mijn acht maanden oude baby boodschappen doen. Ik had mijn auto een stuk van de supermarkt geparkeerd en liep die kant op. Een auto met daarin twee mannen reed langs en ze schreeuwden dingen als ‘Hup Holland’ naar me. Dat gebeurt vaker, ik liep gewoon door. Ik zag ze in de verte parkeren en mijn kant opkomen. Ze riepen: ‘jij daar, stoppen’ en kwamen op me af. Een van hen trok mijn gewaad naar achter en probeerde mijn sluier af te trekken. Dat lukte niet. Vervolgens sloeg hij hard op mijn schouder. De ander, die eigenlijk niets deed behalve toekijken, riep naar zijn maat dat ze moesten wegwezen, want ‘dadelijk komen haar soortgenoten eraan’. Ze renden naar hun auto en vertrokken. Het gebeurde op een rustig stukje op weg naar de supermarkt, niet voor de supermarkt zoals ik ergens las. Er waren twee oudere echtparen die het zagen gebeuren.”

Nou. Is dat wat. In een tijdsbestek van 14 uur, van 10 april 18:25 (het tijdstip dat de moslimomroep zijn topic publiceerde) tot 11 april 9:21 is het verhaal dus veranderd op de volgende punten:
1) van op weg naar de auto met de boodschappen naar op weg naar de supermarkt om nog boodschappen te doen
2) van twee grote mannen op mij afkwamen en ‘Hup Holland’ riepen naar Een auto met daarin twee mannen reed langs en ze schreeuwden dingen als ‘Hup Holland’ naar me
3) van trokken haar niqaab af, gevolgd door een vuistslag naar Een van hen trok mijn gewaad naar achter en probeerde mijn sluier af te trekken. Dat lukte niet. Vervolgens sloeg hij hard op mijn schouder
4) van Ze geeft toe dat er ook weinig mensen liepen. Een man en een vrouw die voorbij liepen, probeerde ze aan te spreken naar Er waren twee oudere echtparen die het zagen gebeuren

Nou, noemt u ons maar een stelletje ongelovige kaffirs, maar dit verhaal klopt dus voor geen meter. Kleine inconsistenties oké, maar dit zijn wel zúlke fundamentele veranderingen dat het wel érg doorzichtig wordt, qua waarheidsgehalte. Natuurlijk bestaat er de kleine kans dat het wél waar is, maar die kans achten we ongeveer even groot als de kans dat ons geld uit Griekenland terugkomt. Sowieso is het verhaal al veranderd sinds de eerste keer dat Amar Nejjar het vertelde, van een zware mishandeling voor het oog van heel veel mensen vlak voor een supermarkt naar een ‘ergerlijke mishandeling’ (dixit wijkagent Spaan), toevallig om de hoek buiten het zicht van iedereen en alle camera’s op twee (of vier) bejaarden na. Ergo: wij geloven er geen flikker van, Um Hafsa. Is ook lastig natuurlijk, om een leugen consistent te houden. Tot het tegendeel bewezen is, is het oordeel van de bordeauxrode MWNW HoaxRadar™ derhalve: Um Hafsa is een LEUGENAAR.

http://mwnw.nl/blog/2014/04/11/mwnw-...e-kanten-41547

Hoezo "hup Holland"? in het filmpje spraken ze toch Engels: "Hey you, come"????

Oud 15 april 2014, 22:13   #19
MaGNiFiCaT

MaGNiFiCaT's schermafbeelding

Standaard

Wat denken die twee nu? Dat ze zelf de sheriff mogen spelen zo? Moesten de autochtonen dit doen bij elke westerse vrouw die aangevallen werd door allochtonen, het zou hier een gezellig boeltje worden.
Oud 15 april 2014, 22:36   #20
Vigilant
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
En dan hier de mishandelmoslima zèlf. Of alvast haar niqab. Geen blauwe mishandelplekken te zien, maar daar gaat het niet om.

https://www.youtube.com/watch?v=G4qJBgpo4jw

Ze wordt blij als de mensen haar aanspreken? Wel goed kijken of je de juiste kant vasthebt.
Dit creatuur moet toch alles in het donkergrijs zien? enfin, �*ls ze al iets ziet!

Leuk is natuurlijk wel als je zo aangifte gaat doen, kan je in shiften werken nietwaar. Vandaar misschien de verschillende verklaringen? Niqab A en Niqab B? Ik kan de video niet blijven bekijken, je staart toch ook niet op een zwart laken?

"Hey you come"? zouden het Afrikanen geweest zijn? dat verschil zie je niet achter dat zwart zeil.

En de "rechercheurs" hebben ook al gezocht in de supermarkt?

Wat kan je nu getuigen in zo'n geval? "ik zag een zwarte zak en ik zag iemand die ertegen sprak"?

scheldwoorden! en een duw geven? dat hebben onze roomblanke dochters nog nooit meegemaakt.
Je moet werkelijk DIEP GESTOORD zijn om als vrouw zo rond te lopen.
Hopelijk schiet de kinderbescherming wakker en haalt ze haar drie kinderen weg. Islamitische religieuze indoctrinatie is kindermishandeling.

Zo'n gekken zou men de NL nationaliteit of verblijfspapieren moeten afnemen. Die hebben niets te zoeken in Europa.

Laatst gewijzigd door Vigilant : 15 april 2014 om 22:41.
Vigilant is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:54.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be