![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Ik heb 2 kinderen (driekwart Vlaams, 100% Belg).
Dat is mijn voorlopige bijdrage. Wie doet beter? Wie durft theorie in de praktijk om te zetten? Laatst gewijzigd door Another Jack : 23 maart 2014 om 19:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Wat krijgen we nu??
Waar zitten nu al die roepers?? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik heb drie dochters
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nou , ikke rien de knots kinderen
![]() http://filesforum.politics.be/showpo...&postcount=273 Ik wil zelf geen kinderen , niet direkt omwille van mijn handicap , maar ik wil er geen , ik ben vrijgezel & ben er gelukkig mee ![]() Trouwens , ik ben graag alleen ; ik kan daarvan zalig genieten ![]() Maar ok , omwille van mijn handicap , is mijn eigen beslissing !! En ja , ik moet eerst voor mezelf kunnen zorgen !! Een maat van me , ook vrijgezel , hij is het beu om alleen te zijn !! Hij wil perse Huisje , Tuin , vrouw , & Kinderen , anders vindt die zich maar "loser" t.o.v. de maatschappij , ook AL zijn neven & nichten zijn getrouwd of samenwonend & H.T.K !! Hoe mijn maat over H.T.K. klapt , heel lichtjes zelfs !! Zou die een vrouw vinden , liefst met kinderen , want dat vindt die geweldig , maar 1 feit vergeet die , wanneer het niet uw kinderen zijn , heb je er geen zak over te zeggen , inclusief moet je de ex erbij nemen !! Maar die denkt dat dan allemaal dan wel goed komt !?!? Stel , wat als er iets onverwacht ernstig gebeurt ?? Hij moet nu al knokken om rond te komen + licht gehandicapt , dus .... Volgens mij beseft hij de impact van kinderen hebben niet helemaal !! Ik vroeg hem waarom dan zulke onnodige risico's eventueel willen nemen ?? Een maat van hem , was getrouwd , heeft kinderen , dan ratelt die daarover hoe die maat van hem met zijn kinderen goed om kan !! Mijne maat ziet het volgens mij TE rooskleurig in !! Hij vindt dat ik alles te zwart/wit zie ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Hoezo meer of minder ?
GEEN ! Fris herstarten : exclusief herbevolken met Neanderthalers ! Laatst gewijzigd door Knipp : 24 maart 2014 om 02:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat klinkt korrekt, na een lobotomie kan de resterende driekwart van een Vlaming een prima Belg worden.
Citaat:
Citaat:
Of de theorie dat U hier eens niet aan't trollen bent? In geval 1, ik zou bijna medelijden krijgen met de moeder van die kinderen, en echt medelijden met die kinderen. In geval 2 hebt U hier een leuk dessertje aan.
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() Veel potente Vlamingen zitten er hier precies niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben dan ook geen autochtoon.
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eigenlijk weet U alleen dat ik op dit forum beweer geen kinderen te hebben.
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() En quercus blijft me maar achtervolgen met beledigingen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik mis de belediging.
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() Beledigingen worden verwijderd, Maddox.
Vandaar... |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hallo papa jack
![]()
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() Hallo vette vis
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er hangt een enorme pot tipex boven uw hoofd.
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() Ik (en mijn vrouw) heb 1 dochtertje, het tweede is onderweg.
En we huisvesten no 6 studentes. Laatst gewijzigd door giserke : 24 maart 2014 om 09:46. |
![]() |
![]() |