![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() Welke vind U de meest onuitstaanbare kop langs de openbare weg?
Dat is uiteraard een zeer moeilijke keuze, als U een beetje zoals mij bent. Elke achterlijke slogan en valse glimlach van die bende volksverraders, van de S.pa tot aan het VB doet U een beetje overgeven in Uw mond. Persoonlijk gingen voor mij elk jaar die arrogante en hautaine koppen van de Open-VLD met die bedenkelijke eer lopen. De arrogantie die van de smoelen van die blauwe grootverdieners afdruipt is werkelijk ontzagwekkend en daarbij verbleekt zelfs de 'hierboven is niemand aanwezig'-blik van VB-ers en de 'grabbel grabbel grabbel'-lust van de sossen. Tot nu. De N-VA is echter aan een inhaalmaneuvre begonnen. Ze slagen erin de meest arrogante, uit-de-hoogte valse grijnzen op hun tronies te combineren met dat idiote V-symbool. Dus aan de N-VA: proficiat. Overigens; van mij mogen ze die affiches verbieden. Wie gaat stemmen omdat hij/zij zo'n onnozele kop langs de weg gezien heeft, verdient geen stem.
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 4 mei 2014 om 15:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben ermee akkoord, al die landschapsvervuiling met die hoop leugenaars en valsebeloftemakers, aangevuld met een paar idealisten of hoopvolle toekomstige corruptelingen kost de gemeenschap alleen maar geld.
Als politieke partijen of hun graaiers dan per se "reclame" voor zichzelf willen maken, dan is dat alleen maar een voorbeeld waarom ze niet zouden verkozen mogen worden. Democratisch verkozen leiders zouden schreeuwend en gillend naar hun post gesleurd moeten worden.
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() mensen met leugens
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vooral op de linkerkant is er een bijzonder ernstig probleem merkbaar.
Waarom dan weer een pertinente fysiologische onnauwkeurigheid verkondigd wordt bovenaan de poster is mij onduidelijk.... In mijn regio (Zuid-West Vlaanderen) is speciaal de CD&V als eerste van de bende zeer aktief geweest met het plaatsen van borden tussen de koeien... Er zit daar een boodschap in,ik ZAL die ontdekken.... ![]() Laatst gewijzigd door kelt : 5 mei 2014 om 05:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zeg ik niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik doe echt enorm hard mijn best maar ik ben nog steeds op zoek naar de mensen op die bewuste poster, al dan niet van het 'gevleugelde' (lees: dat die hun valies maar pakken) type zijnde
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 5 mei 2014 om 08:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Minister-President
|
![]()
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Minister
|
![]() Ja, alternatieve voorstellingen van bestaande affiches zijn altijd grappig nietwaar ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() DE NVA staat op de eerste plaats met hun idioot V-symbool.
Meteen gevolgd door de O-VLD met de slogan : "dankzij u aanwezig en actief". Doet me meteen denken aan de meest debiele slogan ooit : "Respect!" destijds van de tseven. Ja, ja, het zal wel. Belediging op belediging van de intelligentie van de burger.
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zonder enige twijfel de Hummer-afgang van VB.
Gevolgd door de V van NVA. En al de rest als derde.
![]() |
#14 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() serieus, Max, dat zijn toch geen homokleuren.
Ik zie er zelfs vlaams geel in ok het zijn homokleuren
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Allemaal.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |