![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Marokkanen betogen tegen Nederlanders die zich niet laten beroven:
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven...ven_tegen.html
![]() |
#2 |
|
![]() De overheid zal dat wel 'regelen'.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() Ja idd in dit land is de wetteloosheid troef geworden
http://www.nu.nl/politiek/3741013/st...van-tafel.html Om van te kotsen dat kl**te kabinet RutteII. Hopelijk gaan ze vallen over de Deurnse kwestie. En hopelijk gaan de eigen bevolking Nederlanders eens op straat met spandoeken tegen Samson en Rutte. ![]()
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() Oppakken voor medeplichtigheid, aanzetten tot haat en racisme.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Naarmate ik de media-artikelen lees , eerlijk gesproken: Ze hadden die overval niet mogen plegen !! Dat die 2 overvallers dood zijn , tja .... , risico van't vak !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 1 april 2014 om 23:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wanneer een juwelier wordt doodgeschoten bij een overval hoor je ze niet.
Wanneer een juwelier de dader doodschiet bij een overval dan gaan ze betogen. De wereld op zijn kop. De redenen zijn niet ver te zoeken. De moordenaars van overvallen juweliers worden vrij licht gestraft. ( voorbeeld : Lagere straffen voor overvallers Haagse juwelier ) Een overzicht van vermoorde juweliers in Nederland: Citaat:
Laatst gewijzigd door Antoon : 2 april 2014 om 10:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Partijlid
|
![]() http://www.telegraaf.nl/binnenland/2...allers__.html?
En dan duiken ook zulke filmpjes op waarin gewapende overvallen zonder schroom goedgekeurd worden. Want wat moet je anders doen als je iets moois wilt kopen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.telegraaf.nl/binnenland/2...s_dood___.html
Risico van't vak , zo denk ik er ook over !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |