![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() http://www.youtube.com/watch?v=9KegX8aRoPY Een Nederlander wijst de zionist Geert Wilders hard terecht. De clip explodeert op joetoep. en het establishment is woedend. Een huilende Geert voorop. Rutte beveelt de viddy persoonlijk aan: De videoclip is ook volgens de Nederlandse premier Mark Rutte "walgelijk". "Walgelijk, echt vreselijk. Wij zijn een hele open democratie en Geert Wilders, Alexander Pechtold (boegbeeld van de links-liberale D66, nvdr), wij allen moeten ons werk in openheid kunnen doen. Als dan een of andere idioot dit soort filmpjes maakt, ik heb er geen woorden voor", aldus Rutte. Kijken dus. Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 18 maart 2014 om 15:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of een leraar die ontslagen werd omdat hij een "monopoliebord voor Marokkanen" had doorgestuurd met enkel vingertjes die zeggen "ga naar de gevangenis". Maar dit o zo leuke gemekker? nou, d�*t is geen probleem hoor, AIGEN KOELTOER heet zoiets, we hebben hier ook zo eentje die filip De Winter als rotte hond uitscheldt, kan ook geen kwaad. Maar als FDW dan een zéér bescheiden antwoordje formuleert, d�*n is het hek weer van de dam. Het is weer een overduidelijk teken dat moslimmigranten als onmondige kleine kindertjes worden beschouwd door de niet-discriminerende linkerkant van de politiek. Liedjes als deze vergelijken ze met de uitspraken van peutertjes en kleutertjes: "pies, poep, kak, stront" liefst in de supermarkt: PIES POEP KAK STRONT. Iets wat we als moderne ouder beetje negeren en beetje bijsturen tot ze groter worden, en dan mag het niet meer. Alleen: moslimmigrantjes blijken volgens de politiek correcte linkiewinkies nooit op te groeien. Ze zijn blijkbaar - volgens links - een beetje "mentaal anders-valide" zullen we maar zeggen. Vroeger noemden we dat debielen. Maar dat mag niet meer van links, nu heet het "verrijkers".
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 18 maart 2014 om 15:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Alle moslims in elgië zijn niet per definitie "immigranten" of "snel-belg-wet-belgen".
Stop met onnozele stereotiepen - vlamingen zijn ook niet allemaal "dorpsbewoners van op het kerktorenplein" net zomin als Brusselaars op den avenue Louize wonen en weigeren Nederlands te praten of Walen allemaal werkloze profiteurs zijn die een ziekenbriefje te voorschijn toveren als ze moeten gaan solliciteren... Normale mensen kunnen op een normale wijze oover verschillen praten en hun geschillen oplossen. Het omgekeerde is abnormaal.
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En natuurlijk heb je ook bekeerde moslims. volgens de linkiewinkies behoren die niet echt tot de groep anders-valide mentaal achtergestelden. Hier denk ik dat ze dan helemaal fout zitten.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Morgen gemeenteraadsverkiezingen in Nederland. Bloempje van Geert aan Hosny .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() yeps!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() Deze tapijtkruiper mag van mij linea recta de Noordzee in worden gegooid. Meteen terugzwemmen naar zijn achterlijk woestijngebied waar hij zijn haar kan wassen met kamelenzeik en schaapjes kan verkrachten....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Weer stemmen erbij voor Wilders. Echt wel onsmakelijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Je zou die knaap ter plekke het afschot geven. Niet zozeer vanwege z'n tekst maar vanwege de absurde brutaliteit om z'n politieke huilmania met een pistool te willen afdwingen. Erg symbolisch en zeer afschotwaardig.
![]() |
#11 | |
|
![]() Citaat:
Een gespeelde berechting van Geert Wilders door een groep moslimterroristen. Beschuldiging: beledigen van de islam Verzwarende factor: beklaagde is een jood Verdediging: geen Vonnis: nekschot Deze rap met clip hoeft van mij niet verboden te worden Eerst eens zien hoe de moslimgemeenschap reaGeert Dan weten we waar we aan toe zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Parlementslid
|
![]() Ronduit hypocriet
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 100.000 kliks nu.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() Het is niet omdat je de video bekijkt dat je hem goed vind. Ik moet trouwens goed moeite doen om het " Nederlands " van die baardmans te begrijpen...Wat is me dat voor een mottig pidgin-taaltje seg...?!
De inhoud is wansmakelijk : oproeping tot moord zou men zelfs mogen zeggen. Een soort rappers-fatwa, of is de zanger ook imam of ayatollah of iets dergelijks ? Of gewoon een struikrover in een mystieke bui ? Het ritme is banaal, niks opwindend aan... Kortom een snert video. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
|
![]() Als ze de vuiligheid van een nauwelijks verstaanbare rifschooier met pistool dreigend over de kant laten gaan, wie zal er dan wat mogen zeggen van het volk dat de Marokkanen gaarne opgelazerd wenst te zien.
Enkele reis Sahara op z'n eigen paspoort.
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welnee.
Wilders verloor gisteren in Den Haag en Almere, de enige 2 steden waar hij me doet. Hozny op 181.000 kliks feesboek aangifte tegen Wilders draait ook lekker: 38.000 nu https://www.facebook.com/pages/Ik-do...14944152097698 |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een hele FB pagina, met al 40.000 likes waaronder heel veel die graag de beveiliging van Wilders willen afpakken en hem richting Pim Fortuyn willen laten gaan. Wat een lieverdjes zijn het toch, die linkse mannen. Veel Nederlandse schooiers ook, en natuurlijk ook vele Mohammeds: "ik ben marokkaan en ben met een marokkaanse gehuwd en heb marokkaanse kinderen en ik woon in Nederland" Leuke mensen toch? of "ik wil aangifte doen wegens discriminatie maar ik ben niet gediscrimineerd want Nederlandse, hoe doe ik dat"? heerlijk leesvoer en vooral ideale reclame om Groen! of Links te stemmen: https://www.facebook.com/pages/Ik-do...097698?fref=ts nog zo'n leuk zelfhatertje: Citaat:
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Minister
|
![]() Rapper Hozni is een gelegenheidsmoslim.
![]() En dat filmpje is gewoon KUNST met een mening. |
![]() |
![]() |