![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Doe dat in N-Afrika of een Arabisch land, en men spreekt van kolonisatie. Zijn de sossen fier op op de gevolgen van hun crimineel open-deur-beleid? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Gouverneur
|
![]() Wordt er ook geteld wat voor soort? (de Zigeuners of de "witte" Roemenen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Haha, prachtig nieuws lijkt mij zo.
Lang leven de multiculti. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En dan hebben we het niet eens over de allochtonen die wel een Belgische pas hebben kunnen bemachtigen. En dat zijn er veel.
De Vlaamse Gemeenschaps Commissie schreef reeds in 2006 : "zowat 45 procent van de bevolking van het Brussels hoofdstedelijk gewest is van buitenlandse afkomst. " bron Ik ben benieuwd hoeveel dat vandaag mag zijn... |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Men kan slechts twee dingen doen:
- Zo selectief mogelijk zijn in het aantrekken van migranten. - Zo efficiënt mogelijk assimileren opdat vlot samenleven mogelijk blijft. (cultuur mag geen excuus zijn voor het ten toon spreiden van barbaarsheden en obscurantisme) Migratiestromen volledig doen opdrogen is echter vrij onmogelijk sinds de grote transportrevoluties. Sinds de Europeaan het karveel heeft uitgevonden is globalisering onvermijdelijk geworden. Migratie is ook niet per se negatief, vandaar de nood aan een minimum aan selectiviteit. Laatst gewijzigd door Bad Tölz : 27 maart 2014 om 01:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wat een gezaag al weer. Brussel heeft 33,1% inwoners die geen Belgische nationaliteit hebben.
In Lanaken is dat 29,8%. In Voeren 27,5% Is dat nu zo een groot verschil? |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
U zou in ons plaats moeten zijn om te begrijpen wat dat is! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
http://www.bladna.nl/marokkanen-emigreren,07616.html Wat jij voorstelt werkt niet. Migratie leidt tot geweld, da's een simpel statistisch gegeven. Want degenen die komen zijn degenen die je NIET wil. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
|
![]() Citaat:
Waarmee ik niet wil beweren dat de origine elders kan liggen. Maar waarmee ik wel wil beweren dat al dat geleuter op basis van statistieken meestal de echte feiten vertekent. Ge gaat me toch niet vertellen dat Genk zware problemen met allochtonen heeft? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
|
![]() Citaat:
Werkloosheid? De eerste euro voor iemand van mijn gezin die dopgeld trekt moet nog komen. Zelfs toen mijn partner partime werkte vanwege de kinderen is hier geen geld van het systeem binnengekomen. OCMW: al zeker niet, als iedereen werkt. Ja, we hebben ooit in het verleden kindergeld getrokken. Is dat erg van het systeem genieten? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
|
![]() Citaat:
De tijd van Belgische stad is al lang verleden tijd. Brussel wordt door Vlaanderen betaald ,is nog steeds actueel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Op zich is dat al niet zo een goede zaak, maar als je dan ziet dat we in ruil voor onze bestaansmiddelen de grootste bende rabauwen en schurken die in Roemenië rondzwerven krijgen, dan besluit ik daaruit dat de E.U. toch niet enkel voordelen zijn... W�*t zijn de voordelen trouwens ? De euro ? Mij stoorde dat niet, die verschillende munten. Dan waren er tenminste nog landen waar ook ik eens miljonair kon zijn ( Italië , Griekenland...). ![]() En als je in Zwitserland ging werken,kreeg je evenveel Franken als in Frankrijk, maar ze waren wél twee maal meer waard. Geen oorlog meer ? Daar hebben we de de E.U. niet voor nodig, we hebben de NAVO al. Wat blijft er over ? Een bende door en door corrupte lamzakken van E.U. volksvertegenwoordigers, die zich dagelijks volvreten in de E.U. gebouwen, daar feest vieren met Champagne en goede wijn, en zich laten omkopen door multinationals en grote bedrijfsleiders om volksonvriendelijke wetten te stemmen ! Laatst gewijzigd door meneer : 27 maart 2014 om 12:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je ziet dat ik ze niet allem�*�*l weg wil. Een heel klein beetje vreemdelingen vind ik namelijk positief. Een exotische noot mag best van mij. Vanaf dat er meer dan 5 % zijn, zeker als ze allemaal uit dezelfde streek komen, of eenzelfde fanatieke godsdienst aanhangen, word het negatief, schadelijk, en zelfs gevaarlijk. Brussel is daarvan een perfect voorbeeld, de andere Belgische steden gaan dezelfde vervloekte weg op. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
|
![]() Citaat:
Als ik via OCMW mag leveren is dat omdat ze weten dat ik het voordeel van de klant (dus eigenlijk de belastingbetaler) vooropstel en niet het eigen gewin. Een langetermijnvisie die ik al mijn hele leven voor elke klant gehanteerd heb.* *hetgeen ik aan die ocmw-klanten ook rechtstreeks verteld heb. Toen die meer dan het noodzakelijke wilden hebben met de woorden "het 0CMW betaalt dat toch". Laatst gewijzigd door pajoske : 27 maart 2014 om 12:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik kan die mensen hun logica begrijpen, wat niet wilt zeggen dat ik mij moet laten doen. Integendeel, men moet er �*lles aan doen om die hier buiten te houden = gevaar ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
|
![]() Citaat:
Breek Brussel en haar inwoners nog maar meer af. Het resultaat zal zijn dat de ont-Nederlandsing nog sneller zal gebeuren. Eigen schuld. Laatst gewijzigd door pajoske : 27 maart 2014 om 12:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Migratie leidt lang niet altijd tot geweld, zolang je maar een behoorlijk migratiebeleid hebt. En daar knelt het schoentje. |
|
![]() |
![]() |