![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
Bekijk resultaten enquête: Is dit een goed idee? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
1 | 20,00% |
Nee |
![]() ![]() ![]() |
4 | 80,00% |
Ik ga een beredeneerd antwoord geven |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Aantal stemmers: 5. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Minister Joachim Herrmann van Beieren stelt een nieuw concept voor de toekomst voor, meer politieagenten zonder Duits staatsburgerschap voor Beieren.
Op naar de asielcentra om de Shariapolitie-agenten te ronselen. Bayerns Innenminister Joachim Herrmann stellte in Nürnberg ein Konzept vor, nach dem in Zukunft deutlich mehr Polizeibeamte ohne deutsche Staatsbürgerschaft in Bayern eingestellt werden sollen. Demnach werden die Einstellungsberater der Bayerischen Polizei auch ausländische Mitbürgerinnen und Mitbürger ansprechen, beispielsweise an Schulen. https://www.br.de/nachrichten/mittel...lizei-100.html |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Men zal dus blijkbaar massaal de stap 'inburgeren en staatsburgerschap verwerven' overslaan en de moslims onmiddelijk integreren in de politiediensten. Dat is waar het op neer komt als ik goed begrijp. Van asielzoeker op naar de status politieagent, zonder talmen, zonder ooit Duits burger geweest te zijn.
Bedenkelijke situatie mi... Laatst gewijzigd door zonbron : 25 mei 2016 om 18:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ook vrouwelijke agenten?
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laatst gewijzigd door zonbron : 25 mei 2016 om 22:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.welt.de/debatte/kolumnen/...zen-Juden.html Infiltreren? Het gedroomde instrument van de overheid om het volk onder de knoet te houden. Dit zijn geen Duitse burgers en trekken zich dus geen bal aan van van een Duits leven als puntje bij paaltje komt. Ik beeld me reeds in dat die buitenlandse agenten boetes gaan uitdelen voor vermeend racisme, voor blasfemie ook uiteraard. Of buitenlandse agenten die pegida aanpakken... Tof. Laatst gewijzigd door zonbron : 26 mei 2016 om 00:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |