![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jehovagetuige en baby sterven nadat zij om religieuze redenen bloedtransfusie weigerde
http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...weigerde.dhtml Eender welk geloofsgeloof: Is het haar goed recht om dit weigeren , wetende .... dat beide dus gaan sterven ?? Hoe laat je dit gebeuren ?? Hoe omschrijf je zulke daad ?? En welke gek verzint zulke regels en waarom ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#4 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Schepen
|
![]() Ik heb hier in mijn familie jammer genoeg ook zo een idioot lopen. Ze hebben zogezegd respect voor het leven terwijl hun heilig boek vol staat van aanzet tot moorden!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Dát is pas overtuigd zijn van je bijgeloof!
![]() |