![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Ik ben me al een hele tijd aan het afvragen of ik al dan niet gek ben.
Wat zijn bvb de criteria om gek te zijn? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#3 |
Minister
|
![]() Je bent pas gek als de stemmen in je hoofd het zeggen.
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister-President
|
![]() Simpel gesteld:
Je bent niet per definitie gek als je "anders" bent, je bent het pas als het daarenboven uw normaal functioneren hindert. Kweetet, vage definitie, maar over deze vraag zijn er dan ook heelder bibliotheken gevuld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Schepen
|
![]() Gek zijn doet geen pijn, het jeukt alleen een beetje.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Staatssecretaris
|
![]() Gek ben je als je enkel gehuld in een tafellaken begint rond te lopen in de sneeuw en de duiven die je de nek hebt omgewrongen op een kussentje op den trottoir legt. Enfin, voor ons overbuurvrouw waren die feiten toch genoeg om geïnterneerd te worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#10 |
Minister-President
|
![]() Gek zijn is volgens mij keer op keer hetzelfde doen en telkens een andere uitkomst verwachten
![]() effe doordenken ![]()
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gij stelt de juiste vragen. Zal ik positieve feedback geven? Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() gek1 (de ~ (m.), ~ken)
1 [inf.] krankzinnige 2 dwaas 3 met de wind meedraaiende schoorsteenkap 4 sluiting aan een deurklink, die voorkomt dat deze van buiten geopend kan worden gek2 (bn.) 1 [inf.] krankzinnig 2 blijk gevend van gebrek aan gezond verstand => beduveld, belazerd, crazy, dwaas, inept, kolderiek, krankzinnig, lijp, maf, mal, mallotig 3 vreemd, eigenaardig 4 grappig 5 hevig, erg |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
|
![]() tuurlijk ben ik gek. wat zou ik anders regelmatig in het zothuis gaan doen ..
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! Laatst gewijzigd door Tegendradigaard : 16 september 2004 om 15:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]()
[font=Comic Sans MS] ![]() [size=3]Quiz[/size] hier mee op politics.be! Nieuwe [size=3]Keystrokeswedstrijd[/size], kom het politics-team & onze kans om te winnen vergroten! klik [/font][font=Comic Sans MS]hier[/font] |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik gebruik Bacardi-rum.
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Minister-President
|
![]() In de film doen ze dat met cocaïne en heroïne!
![]() |
#20 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
[font=Comic Sans MS] ![]() [size=3]Quiz[/size] hier mee op politics.be! Nieuwe [size=3]Keystrokeswedstrijd[/size], kom het politics-team & onze kans om te winnen vergroten! klik [/font][font=Comic Sans MS]hier[/font] |
|
![]() |
![]() |