![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.hln.be/hln/nl/17781/Verki...s-landje.dhtml
Dus ons aller Maggie van Merchtem vindt de verder verfransing van de Vlaamse Rand helemaal geen nadeel. Dat zullen ze niet graag horen in Merchtem. . Zelfs haar eigen broer,Eddie De Block, heeft zich als burgemeester van Merchtem steeds verzet tegen de verfransing van de wekelijkse markt van Merchtem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maggie is tegen de splitsing ; ". Ce n’est pas en scindant la Belgique qu’on améliorera notre bien-être. C’est une idée fausse. Je ne vois pas d’avantages �* la séparation de notre petit pays." Maar zoals alle Belgicisten weet zij geen voordelen voor Vlaanderen op te noemen die het voortbestaan van België zou rechtvaardigen. De nadelen voor Vlaanderen van deze staat; de voortdurende verfransing van de Vlaamse Rand en de torenhoge jaarlijkse transfers met de enorme belastingen als gevolg die neemt ze er dan vanzelfsprekend bij . "Om de verfransing van de Vlaamse Rand verder te laten duren stem dan op de Open -VLD lijst van Maggie en Verschueren ![]() Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 5 april 2014 om 19:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Als de verfransing u niet bevalt verhuis dan naar antwerpen of Gent of zo he
Of is het daar ook niet goed voor die zageventen |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Natuurlijk is splitsing niet goed voor België omdat België dan niet meer bestaat.
Waar het om gaat is of het goed is voor de inwoners van België. Als de staat belangrijker is dan de inwoners voor Maggie, dan kan ik haar de geschriften van Benito Mussolini aanraden. Hij legt dat allemaal haarfijn uit in een Italiaanse encyclopedie.
I wish nothing but the best for you too. Laatst gewijzigd door Zucht : 5 april 2014 om 21:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jij vindt verfransing goed?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Och,als we gewoon al eens stoppen om die armoezaaiers te onderhouden zolang ze geen Nederlands kennen.Er gaat ineens plaats genoeg zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met verfransing heb ik geen probleem het blijft mijn eerste taal. En ik trek mijn plan om met de lokale Aboriginals te communiceren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Minister-President
|
![]() De Block heeft gelijk we moeten de splitsing ongedaan maken.... ben ook tegen splitsing , zeker met geweld. Dus we maken gewoon de afscheuring van de zuidelijke nederlanden ongedaan en herstellen die welvarende entiteit... akkoord miss breedbeeld?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Europees Commissaris
|
![]() Als de splitsing van België u niet bevalt, vertrek dan naar Mongolië.
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie zich niet goedschiks wil laten verfransen is een zagevent ![]() Waarom moeten wij ons laten verfransen? De wil van God ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn moeder was een Vlaamse en mijn vader was een Parisien en nu spreek ik met mijn Chinese vriendin thuis Engels en een beetje gebrekkig Chinees. Op het bedrijf is de interne communicatie taal Vlaams maar extern Frans, Engels, Spaans. Voor het Duits moet ik afhaken want dat heeft een zéér hoog Jean Marie Pfaff gehalte. Het ziet er gecompliceerd uit maar het valt wel mee.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Minister-President
|
![]() gipsy denkt waarschijnlijk dat Mongolie in China ligt.....
![]() Laatst gewijzigd door ilfalco : 5 april 2014 om 21:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Minister-President
|
![]() Ik vraag me af mocht men bijvoorbeeld invoeren dat enkel wiens ouders hier minstens 20 jaar gewerkt hebben of dat men zelf 7 jaar werkt men recht heeft op SZ .... hoeveel van die gelukszoekers hier nog zouden blijven in het land van melk en honing.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Minister-President
|
![]() Ik vraag me af mocht men bijvoorbeeld invoeren dat enkel wiens ouders hier minstens 20 jaar gewerkt hebben of dat men zelf 7 jaar werkt men recht heeft op SZ .... hoeveel van die gelukszoekers hier nog zouden blijven in het land van melk en honing.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er is inderdaad een Mongolees stuk in China. Die keuken is mijn ding niet maar toch beter dan de blinde vinken van AH. Maar afgaande op de culinaire critici van politics.be is alles beter dan die shit. Laatst gewijzigd door Gipsy : 5 april 2014 om 21:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
want dan kunnen onze VLD-Belgicisten niet meer schuilen onder de Paraplu van de PS. Maggie zit nu de Franstalige partijën al op te vrijën om toch maar een federaal Minister-postje te krijgen . Ondertussen verliest ze wel al haar Vlaamsgezinde kiezers in Vlaams Brabant. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar kan de Vlaamse consument alleen maar beter van worden ![]() Binnenkort gaan de Walen hier waarschijnlijk weer compensaties voor eisen . Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 5 april 2014 om 21:37. |
|
![]() |
![]() |