![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Milieu Hier kunnen alle discussies woden gevoerd over milieu, kernenergie, klimaatswijziging, .... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bron
Detail tekst: Citaat:
Dat gaat een beetje te ver. ![]() Zullen we Piet dan maar even 'vierendelen' bij wijze van test of hij daarna ook beter smaakt? ![]() ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 29 april 2014 om 12:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() gewoon een aandachthoer
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Wat doet GAIA? (GAIA voert geweldloos actie tegen dierenmishandeling)
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 29 april 2014 om 13:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
In tegenstelling tot onze rechts-extremisten op dit forum, die énkel kwaad zijn als een moslim het doet ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ook geen last van veralgemenen, of zijt ge ook een rechts-extremist ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Maar in de zomer zal ons Polleke wel zijn gekookte mosseltjes met friet eten... en wat lapjes vlees op zijn BBQ leggen... en 's morgens een glaasje melk drinken (koeien worden opzettelijk zwanger gehouden en verkracht zodat ze blijven melk produceren) en elke zaterdag een lekker eitje van een batterijkip eten...
Lekker hypocriet, dus. Laatst gewijzigd door Dutch_Strawberry : 3 mei 2014 om 16:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Minister-President
|
![]() Ik heb nog niks gelezen over zijn melk- en eierenconsumptie, maar dat Pol Goossen vegetariër is is toch vrij algemeen geweten. Lijkt me ook het type dat bewust geen eieren van legbatterijen eet eerlijk gezegd...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik neem aan dat hij ook zou protesteren als zijn lapje vlees uit een levende koe zou gesneden worden . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |