![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() Wat mij opvalt bij het bekijken van de lijsten van het FN is dat er ook tal van vreemdelingen en kleurlingen op te vinden zijn. Zelfs moslims. Nu vind ik dat laatste niet evident al kan men zich de vraag stellen hoe sommige noord-afrikanen die geen enkele regel van de islam volgen en zich aanpassen aan het westen nog moslim genoemd kunnen worden. Vaak zijn dat MINO( moslims in name only) die enkel nog moslim zijn omdat ze anders uitgestoten worden door hun familie , ik heb er zelf ook zo in mijn vriendenkring. We moeten die mensen omarmen in plaats van hen over te laten aan de invloeden van de radicale islam.
Het VB heeft ook een aantal vreemdelingen op lijsten gehad maar ik vind dat het VB moet leren van het FN. Wij hebben de totale multicul niet gewild. net als 75 procent of meer van de Vlamingen niet. Maar het is een feit en het VB moet zich aanpassen of verdwijnen. Het is een eeuwige wet waar niemand aan ontsnapt. Als we de demografische tijdbom willen ontmijnen en onze waarden willen n behouden dan is er geen andere keuze. Het t maakt in weze niet uit van welke afkomst iemand is maar het belangrijkste is naar wat voor samenleving willen we evolueren en of we ons daar als Vlaming nog in kunnen vinden Zo vind ik de oost-europese migratie een kans om het christelijke en europese karakter van onze steden te behouden of herstellen. Het probleem is dat de migratiestroom meer op een tsunami lijkt dan op een gezonde stroming. Een tsunami die bewust veroorzaakt en gesteund wordt door ultra-liberale( omwille van goedkope werkkrachten) en linkse ( omwille van nieuw trouw kiesvee) krachten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() En als een moslim het Europese karakter van Europa wil behouden en ook pleit voor het dichtdraaien van de migratiekraan (wat heus niet in zijn nadeel hoeft te zijn, integendeel), waarom zou hij dan niet welkom zijn bij een nationalistische, identitaire partij?
Vaak gaat het natuurlijk om intelligentere allochtonen: degenen die zich niet door linkse opruiers laten bang maken en die beseffen dat ze het beter zullen hebben in een Europees Europa dan in een 'Eurabië'. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() Wel dat bedoel ik juist diegenen die eigenlijk enkel moslim zijn omdat ze het van geboorte zijn maar wel de europese waarden delen moeten ook welkom zijn bij rechts-identitaire partijen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En migratie uit Oosteuropa voorstaan in ons dichtbevolkte Vlaanderen is helemaal te gek. Gij zijt een defaitist van het ergste soort. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Die zogenaamde europese waarden zijn van geen tel zeker zoals gij die bekijkt met uw enggeestige christelijke benadering die iedereen beledigt die toevallig in geen goden gelooft.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister-President
|
![]() Weerom fout ik ben geen christen. Niet gedoopt en uit een vrijzinnig gezin. Onze europese waarden overstijgen religie. En als je niet weet wat die euopese waarden zijn ga dan eens een jaar in Saudi Arabie wonen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
|
![]() Citaat:
Waarschijnlijk is het VB moe gestreden en ligt het nu op apengapen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nu, persoonlijk denk ik dat als men inplaats van 30 jaar geleden Magrebijnen in te voeren, men Polen, Tsjechen enzoverder laten komen had, we er vandaag veel beter zouden voorstaan. Die mensen zouden vandaag gewoon 100 % ingeburgerd zijn, Nederlands en/of Frans spreken en de gemiddelde Belg zou wat blonder en groter geworden zijn, en dat is alles. Over wat we vandaag meemaken wil ik niet eens meer beginnen, iedereen kent de rampzalige toestand van dit apenland ... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Minister-President
|
![]() klopt volkomen Oost-Europeanen kunnen perfect Vlamingen worden. Maghrebijnen nooit in de eerste plaats omdat ze dat zelf niet willen.... zij willen domineren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
D�*t zou willen zeggen dat het te l�*�*t is...Dit soort discussie's zal je dan binnen pakweg 10/15 jaar niet meer lezen...Of enkel in het geheim...Blanke nationalisten zitten dan in het " maquis ". Vogelvrij verklaard, en achtervolgd door de politionele uitvoeringsmacht van het CGKR en Nieuw- Belgische premiejagers... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Enkel in zulke gevallen kan immigratie harmonieus verlopen : als er genoeg punten zijn waar de beide groepen elkaar in kunnen vinden. En daarom loopt het hier mis met Noord Afrikanen en zwarten, wij hebben vrijwel niets gemeen met hen, zélfs onze kleur niet. Die kleur is dan ook niet de hoofdreden waarom alles mis liep, maar gewoon de kers op de ( aangebrande ) taart. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() Dan moet ge niet lullen over dat christelijk gedoe.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Overigens hebben wij geen migranten nodig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Minister-President
|
![]() De reden dat het Vb niet sterk meer staat is uiteraard de n-va die massaal door de linkse media is gepropagandeerd en in de steden de vreemde vloedgolf.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
|
![]() Er moeten helemaal geen vreemden op de lijsten van Vlaams Belang staan, zelfs al zijn ze aangepast. Vlaams Belang moet de partij van het eigen volk blijven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Schepen
|
![]() en toch blijf ik geloven in het vlaams belang, de enige vlaams nationale partij die opkomt voor de welvaart van de Vlamingen en al diegene die Vlaming willen worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Minister-President
|
![]() Ik geloof ook in het VB , maar men moet lessen trekken uit het buitenland.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ah, ik heb er alvast een: de grote leider moet niet zich niet met alles moeien. Bompard, ook al is het mijn genre zeker niet, is wel al 20 jaar burgemeester. Dan moet ik zelfs toegeven dat die man het in Orange goed doet. Een verlies voor het FN. Maar, Marine ziet er goed uit en kan het beter zeggen dan de papa. Ze is wel niet minder radikaal, en of dat haar geen parten zal spelen, intern, weet ik niet. Laatst gewijzigd door Vrijheideerst : 5 april 2014 om 10:51. |
|
![]() |
![]() |