![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() In België worden voor alles en nog wat fondsen op gericht om mensen te helpen, maar hier laat men de mensen gewoonweg in de steek.
http://www.standaard.be/cnt/dmf20140406_045 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#3 |
Minister
|
![]() Bof, de mensen hebben de illusie dat er fondsen zijn om hùn te helpen en zolang we dat levende kunnen houden is er toch geen probleem zeker?
Zorgfonds, stookolie fonds, ziektefondsen, pensioenfonds,... allemaal luchtbellen, stevig geconstrueerd maar luchtbellen die ooit wel eens zullen knappen na hier en daar wat terug gelekt te hebben om ze draaiende te houden.
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom." "Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis." "Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt." "If you can"t explain it simply, you don't understand it enough" - Albert Einstein |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Kijken of onze vriend Lode Vereeck, nu hij bij oVLD zit, dit nog mag aan de kaak stellen. Ik vermoed dat het stil gaat blijven tot na 25 mei. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Vreemdeling
|
![]() Bij bedrijven wel tussenkomen voor de kosten van de sanering en voor partikulieren niet!
We zullen het onthouden mannekes van de Open Vld!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Waarom moet ik uw olietank betalen terwijl ik elektrisch verwarm? Tegenwoordig hangt iedereen aan de bel voor toeslagen, interventies, en subsidies zolang de andere maar betaald. Niet moeilijk dat alles zo duur wordt vooral de belastingen dan toch.
![]() |
![]() |
#7 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Daar gaat uw argument dus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Echt? Wat een verzuchting dat ik eens niet moet betalen voor anderen.