![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() Gemeente- en provincieraadslid Danny Smagghe (VLD) heeft veel zin om zich kandidaat te stellen voor het voorzitterschap van zijn partij.
Verschillende mensen van binnen en buiten de partij hebben aangedrongen om dit te doen daar hij een duidelijke mening heeft wat betreft het vreemdelingenbeleid. Hij zou o.a. het centrum van gelijke kansen direct aan een doorlichting onderwerpen. of moet ik het centrum van gelijke plichten zeggen, zegt hij. Hij heeft ook toe dat hij vorig jaar zich beetje vergaloppeerd heeft door een uitspraak te doen dat alle allochtonen uit de recreatiedomeinen zouden moeten blijven. Maar soms moet je zo'n uitspraak doen zegt hij om de discussie te openen. Hij voelt zich niet benadeeld dat hij het zou moeten opnemen tegen Somers. Wel dat Somers het hier zou halen, lijkt me wel zeker, maar toch, het zou wel eens met een minder percentage zijn. Ik zou er persoonlijk ook moeten over nadenken aan wie ik mijn stem zou uitbrengen; het zal dan wel moeilijk worden.
was ik maar een traan dan werd ik geboren in je ogen , kon ik leven op je wangen en zou ik sterven op je lippen. Liefde is iets héél kostbaars, dat moet je echt koesteren Laatst gewijzigd door bartje : 11 september 2004 om 12:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Een homofiel aan het hoofd van de VLD zou ook nieuwe perspectieven openen voor de oppositie...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() Wat heeft dat er nu mee te maken??? Leg me dat eens uit.
![]() |
#4 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is zijn communautair profiel?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Minister-President
|
![]() Het zou wel eens een rare uitslag kunnen worden want heb zo een aantal dingen gehoord; niet dat Bart Somers het niet gaat halen maar toch...
Nu het is nog geen 4 december hé, maar ik heb soms nogal sympathie voor de underdog. Het communautaire profiel van Smagghe ken ik niet; zal de tijd wel nog uitwijzen, alhoewel ik denk dat hij een het voor een Vlaanderen heeft.
![]() |
#8 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar Smagge heeft wel lef om zaken te benoemen. Somers is een brabbelaar. Hij kletst zonder vel over zijne buik! (oud gezegde) Laatst gewijzigd door fernand : 12 september 2004 om 17:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() In godsnaam, toch niet die omhooggevallen ellenboogwerker?
Krijgt een proces aan zijn broek vanwege grove uitspraken over migranten in zwembaden en roept dat zijn recht op vrije meningsuiting geschonden werd. Als even later een stokoude kardinaal lelijke dingen zegt over homo's, presteert mijnheer Smagghe het om bij hetzelfde CGKR klacht neer te leggen tegen Joos. Vrije meningsuiting en vrije meningsuiting zijn duidelijk twee verschillende dingen, maar ondertussen heeft hij zijn "five minutes of fame" weer eens gehad. Smagghe zou zijn eigen moeder nog omleggen voor wat media-aandacht. Deze kandidatuur is gewoon stunt nummer drie... |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor je 't weet moet je hen in de kont kruipen en er coalitie mee vormen. Laat dat gescheld maar aan mij over. Ik ambieer geen postjes in 't bestier. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien hebben ze het hem gewoon gevraagd om het ''democratisch'' gehalte van de verkiezingen op te krikken wetende dat ie wel in is voor een beetje aandacht. Nu, ik ben niet op de hoogte van de interne keuken van de VLD.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() [SIZE=1](Maar een beetje grof!) [/SIZE] ![]() |
|
![]() |
![]() |