Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 2014
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Verkiezingen 2014 Alles over de regionale, federale en Europese verkiezingen van 2014

Discussietools
Oud 22 april 2014, 14:48   #1
ilfalco
Minister-President

Standaard Bekwame minister-president....

Een beetje hilarisch dat de kwaliteiten van Homans ( waarvan ik overigens niks moet hebben is een hypocriete heks die likjes wil van de media voor elke keer dat ze het VB extremistisch noemt en terwijl echter moslimextremisten subsidiëren , zo noemde ze het VB nu extremer dan vroeger noem het gerust het DD procedé ) in vraag gesteld worden door een partij wiens kamerlid campagne voert met haar 2 borsten als speerpunten en die ons FreyaVDB en Lieten bracht in de VL regering.

Het is het belachelijkste non-argument dat ik tot nu toe gehoord heb tegen n-va leiding van de Vlaamse regering. Alhoewel de tsjeven dicht komen met hun wij of de chaos argument.

kris Peeters is ook zeer bekwaam in het in beeld komen op podia in vooral wielerwedstrijden en veldritten maar ook in het eerste steen leggen is hij zeer bedreven net als het lintjesknippen. Ik denk dat dat Homans nog wel moet lukken. Alle gekheid op een stokje de minister president is toch vooral het uithangbord van de regering terwijl vaak mensen achter de schermen het beleid uit tekenen.

Dat partijen als SPA en CDenV als enige argument nog hebben ...kijk wij hebben veel ervaring in graaien en staatsschulde creeeren dus laat ons AUB verder graaien dat bewijst het failliet van hun programma.

Ik zal nooit n-va stemmen omdat hun verwezenlijkingen nihil zijn, omdat het een PC vervreemdingspartij is , omdat ze tegen referenda zijn, en omdat ze Vlaanderen zullen doen verdampen in het EU moeras. Maar als de n-va duidelijk de grootste is dan heeft ze alle recht om het MP op te eisen en ik ben er zeker van dat ze minstens even bekwame mensen in huis hebben dan de andere traditionele partijen. Ik vraag me af wie er eigenlijk in zulke argumenten trapt?

Het is duidelijk dat voor SPA , VLD en CDenV het enige argument nog is "'wij hebben macht ".
ilfalco is offline  
Oud 22 april 2014, 14:58   #2
Avsjo Roger
Provinciaal Statenlid

Standaard

N-VA teert zoals VB eerder op een "underdogeffect" nu dat effect dreigt te verdampen
snelt onze MP Peeters hen ter hulp : zelfs als "grootste" blijft volgens hem de N-Va een typische "underdog"... Als ze de grootste zijn moeten ze inderdaad de kans krijgen om te regeren... In Antwerpen bewijzen ze zo alle dagen hun bekwaamheid om te ... besparen
& dat zal zeker gedurende nog vele jaren nuttig zijn.. maar de mensen zullen dat wel beu
worden... in een democratie pendelt d machtc steeds van rechts naar links en dan terug naar rechts.... van these naar antithese...

(V. Hugo)
Avsjo Roger is offline  
Oud 22 april 2014, 15:00   #3
Vrijheideerst
Secretaris-Generaal VN

Vrijheideerst's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Avsjo Roger Bekijk bericht
N-VA teert zoals VB eerder op een "underdogeffect" nu dat effect dreigt te verdampen
snelt onze MP Peeters hen ter hulp : zelfs als "grootste" blijft volgens hem de N-Va een typische "underdog"... Als ze de grootste zijn moeten ze inderdaad de kans krijgen om te regeren... In Antwerpen bewijzen ze zo alle dagen hun bekwaamheid om te ... besparen
& dat zal zeker gedurende nog vele jaren nuttig zijn.. maar de mensen zullen dat wel beu
worden... in een democratie pendelt d machtc steeds van rechts naar links en dan terug naar rechts.... van these naar antithese...
En Antwerpen is de enige stad die moet besparen?

Dus alle steden en gemeenten waar N-VA niet in het bestuur zit (bvb Lebbeke, Dendermonde, Gent of Leuven) moeten dat niet?
Vrijheideerst is offline  
Oud 22 april 2014, 16:26   #4
Vrijheideerst
Secretaris-Generaal VN

Vrijheideerst's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de koetmaker Bekijk bericht
Te veel gedronken?
Ik denk het ook.
Vrijheideerst is offline  
Oud 22 april 2014, 17:57   #5
fonne
Secretaris-Generaal VN

fonne's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de koetmaker Bekijk bericht
Te veel gedronken?
Ik denk eerder dat Brünoke een zonneslag heeft opgelopen op zijn bootje.
fonne is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:21.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be