Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 2014
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Verkiezingen 2014 Alles over de regionale, federale en Europese verkiezingen van 2014

Discussietools
Oud 8 mei 2014, 09:17   #1
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard Ethisch-conservatieve lijsten ?

Verkiezingen na verkiezingen.

Holebi's weten nu op wie ze best stemmen.

http://www.standaard.be/plus/20140508/ochtend/8

Citaat:
Mister gay (1)

Eerst moeten ze ervoor zorgen dat ze zelf verkozen raken, maar op 28 juni zit zowel minister van Justitie Annemie Turtelboom (Open VLD) als Antwerps burgemeester Bart De Wever (N-VA) in de jury van een andere verkiezing: die van de mooiste homo. Beiden zijn gevraagd door de organisatoren van Mister Gay Vlaanderen en zitten in de jury met onder anderen Lesley-Ann Poppe en Davy Brocatus.

...

Mister gay (2)

‘Ik ben geen expert in mannelijk schoon, maar ook als hetero denk ik een knappe man te herkennen als ik er een zie’, zegt Bart De Wever. ‘Dan gaat het niet alleen om uiterlijk, maar vooral over uitstraling: is iemand mooi of echt aantrekkelijk? Ook Turtelboom heeft naar eigen zeggen niet toegezegd om een hele avond ongegeneerd naar mooie mannen te kunnen kijken. ‘Voor mij is het belangrijk dat ze zich goed in hun vel voelen, en hoe ze hun geaardheid uitdragen’, zegt ze.

Met bijdragen van Wim Winckelmans, Koen Baumers en Belga.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline  
Oud 8 mei 2014, 10:08   #2
AnarchoChristophe
Europees Commissaris

AnarchoChristophe's schermafbeelding

Standaard

Goed dat politici niets belangrijkers te doen hebben dan homo's keuren. Dat is al heel wat beter dan awards uitreiken in een panda-kostuum. Ze worden er immers voor betaald. En goed dat de homo-gemeenschap werkt aan events die niet nog maar eens hun imago als seksueel-obsesieve vlammende janetten bekrachtigen, om daarna te beweren dat iedereen hen stereotypeert.

Ah wacht...

Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 8 mei 2014 om 10:19.
AnarchoChristophe is offline  
Oud 9 mei 2014, 09:07   #3
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnarchoChristophe Bekijk bericht
Goed dat politici niets belangrijkers te doen hebben dan homo's keuren. Dat is al heel wat beter dan awards uitreiken in een panda-kostuum. Ze worden er immers voor betaald. En goed dat de homo-gemeenschap werkt aan events die niet nog maar eens hun imago als seksueel-obsesieve vlammende janetten bekrachtigen, om daarna te beweren dat iedereen hen stereotypeert.

Ah wacht...
Ja, ik wacht.
Wat is't misschien? Iemand heeft je pijn gedaan ?

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline  
Oud 9 mei 2014, 10:56   #4
Zwijgt
Partijlid

Zwijgt's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Verkiezingen na verkiezingen.

Holebi's weten nu op wie ze best stemmen.

http://www.standaard.be/plus/20140508/ochtend/8
Hierbij nog meer bewijs voor mijn stelling: De Wever is een zuivere neoconservatief.
Zwijgt is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:35.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be