![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2014 Alles over de regionale, federale en Europese verkiezingen van 2014 |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lijkt mij geen goeie reklame voor de vl.nationale boodschap.
http://www.hln.be/hln/nl/17781/Verki...Voorpost.dhtml
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 26 april 2014 om 19:41. |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik kan hier posten wat ik wil, gezien ik volgens uw verklaringen toch op uw negeerlijst sta.
vandaar deze wijze spreuk: "Alwaar den boer zijn land verlaat, tis daar dat den bliksem inslaat" danku |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gaan vlaams-nationalisten een belgiscistisch feest gaan verstoren als dat van de cd&v, mogen ze wat mij betreft van hetzelfde laken en broek krijgen |
|
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bijna net zoals hooligans die een voetbalwedstrijd vergallen voor iedereen met hun hersenloos geweld. Rotte appels krijgen een stadionverbod.
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er bestaan goede en foute feestjes. Verstoring moet kunnen als het om een fout feestje gaat. Bijvoorbeeld feestjes waar er gepleit wordt om de natie kapot te maken, die mogen al eens verstoord worden door een jonge held met de tricolore vlag van zijn vaderland. Anderzijds kan het echt niet dat feestjes waar het draait om eendracht, welvaart, en vooruitgang van het land en zijn burgers, op grove laffelijke wijze worden overvallen door het crapuul van de straat. Gelijke behandeling kan enkel bij gelijkaardige incidenten. Jajaja, zo zit dat. ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Belgiscisten zijn gewoon ziek in hun hoofd |
|
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() Het hele voorval werd netjes uit het VTM-nieuws geknipt trouwens. Men kan hier toch bezwaarlijk spreken van een fait-divers?
Mocht het Vlaamse kijkvee zoveel vermetelheid niet zien dan? Zou dat hen uit de schaapachtige zombietrance kunnen halen? |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Och ja wie neemt zo'n stelletje onnozelaars nu serieus.... Als je van die halve garen met hun rode duivels pak ziet of van die flaminganten met vaandels, allemaal 1 pot nat. Collectieve stupiditeit.
#12 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Beetje serieus blijven, a.u.b. Het gaat er hier al zot genoeg aan toe. |
||
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is waar.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 26 april 2014 om 20:54. |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Overigens in dat geval vanuit de grond van mijn hart een spoedig en volkomen herstel gewenst wat u betreft.... |
|
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een goede actie.
België Barst! |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De privé militie van het blok. Vanaf nu gaan normale partijen dus echt zware jongens moeten inhuren om dat saucissenvolk buiten te houden. We zijn ver gekomen met dat uitschot... |
|
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als de pers er aandacht aan besteedt, dan moet ze ook uitleggen wie die apen zijn, namelijk de stoottroepen van het Belang.
Ik denk niet dat het veel belang heeft. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vlaams nationalisme = immoreel? En daarom mag volgens U de ene wel worden aangepakt en de andere niet? Ik vrees eerder dat jij best hulp zoekt vriend! |
|
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() En Beke er maar op los liegen door idioten van Voorpost te verslijten als de Vlaamse Volksbeweging.
|
![]() |