![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Seffens, njamnjam.
Das weken geleden dat ik nog eens ne frut van de frituur heb gegeten. Nu nog uitvogelen wat ik er bij ga pakken. Fuck Michelin, dees ga smaken!
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe je dergelijke troep naar binnen kan werken, is mij een raadsel...
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mond openen ==> Frit er in stoppen==> mond toe doen==> kauwen ==> geplette frit inslikken...
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of een frietje van een 3sterrenrestaurant... Natuurlijk, als U frieten in't algemeen al troep vind, is uw persoonlijke smaak, en daar is niet over te twisten. @ BigF De laatste keer in't frituur was het voor mij een gewoon pakske met satékruiden, een potteke vol au vent en een mexicano, vergezeld van een Vedett. Geen mayonaise of dergelijke.
![]() |
![]() |
#5 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Laat het u vooral smaken. Gewoon frietjes van de frituur. Zelfs sterrenchefs kunnen dat appreciëren, en die kunnen het weten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() frieten met samouraisaus, een vuurvreter met vlamsaus, mexicano, ardeense saté en een viandel
hmmm verzadigde vetzuren Laatst gewijzigd door Eduard Khil : 30 april 2014 om 15:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het bestaat echt hier en daar. Zeldzamer zijn de eigen bereidingen van vol-au-vent, ballekes in tomatensaus en zeker de stoverij, maar kom in elke stad zal er wel één witte raaf zijn die het treffelijk ineendraait, en het zonder morren op een echt bord met bestek serveert. Maar die triestige, gore, grijsvale hompen die het veevoeder net niet haalden (wegens door de beesten niet gewenst?) en die ze tegen beter weten in vlees durven noemen, vaak nog in een vunzig deegje bijeengehouden, daarvoor moet je echt leeuwemoed bezitten om ze naar binnen te draaien, en daarna een fikse dosis geluk om ze in de daaropvolgende twee uur beneden te houden zonder hulp van medicijnen of liters ontsmettende alcohol.
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu krijg ik ook zin in frietjes..
![]() Ne grote met stoofvlees en mayo, portie bitterballen, portie ribbetjes, een halve kip, nen bicky (met verse ajuin), mexicano en nen berepoot... Mjam... Maar aangezien de patatten koken, den bloemkool bijna klaar is en ik aan de witte saus moet beginnen en de worsten bakken zal 't gene frit worden... ![]()
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Friet, zure ajuintjes, mayonaise, warme curry.
In die volgorde.
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Verdomme toch, nu heb ik zin in frituursnacks.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vraag geld aan uw moeder en ga er halen he jongen.
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zie je die zware stok?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De meest populaire frituursnacks zien er uit als een dildo die jij door de bilnaad van je buurvrouw haalt:
![]() Nog altijd goesting?
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Frieten zijn degoutant. Maar elkaars kont uitberen en aan lullen zuigen is normaal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of ne sito. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kom zeg, doe niet zo belachelijk.
Dat is gewoon lekker, maar niet voor alle weken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het ruikt repugnant. Het voelt onprettig in de mond. Het smaakt weeïg. Het gaat er exact in zoals het er weer uitkomt: gore shit.
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 30 april 2014 om 17:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je bent een blaaskaak.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met enige vertraging maar hij is op komst.
Geen idee wat ik erbij ga krijgen. 'k Heb mijn afstammelingen de opdracht gegeven me te verrassen. Ben eens benieuwd. Frut en stoofvlees (what else) zitten er al zeker wel bij maar qua garnituur is het nog even nagelbijten.