![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moeder schrijft brief naar internetter die haar peuter met Down "lelijk" noemde
http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...k-noemde.dhtml Citaat:
![]() Hopelijk legt hij een klacht neer tegen haar !!!! ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- Nu serieus & eerlijk: Wat is er mis met dat kind ?? De mama is trots op haar kind , en terecht !!!! ![]() ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Achtervolg de lul.
___ Persoonlijk vind ik van die fijn geëpileerde wenkbrauwen, die je zelfs bij filmsterren die Eva dienen te spelen tegenwoordig tegenkomt, lelijk. En de siliconenborsten die ik tot nu toe zag ook. Ik hoop dat ik daar geen GAS boete voor kan krijgen. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 23 april 2014 om 00:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ach, wie zich op een blog zet krijgt sowieso met kritiek en getrol te maken .. ik moet zeggen dat het nog wel een goed gelukt Downke is ^^
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kinderen met het syndroom van Down zijn meestal foto modellen.
Maar niet echt.
![]() |
#5 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Vlokkentest.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze zet haarzelf + haar downie kind op het internet, terwijl ze wist dat ze daar ook negatieve reacties meekrijgt (geeft ze zelf toe)..
Nu heeft ze een negatieve reactie gekregen en begint ze te janken met een brief...... Juist ja. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De enige echte mongolen , die wonen in Mongolië
![]() Hoe zou men zelf reageren als men een kind heeft met een handicap ?? Of wanneer een kind zelfmoord pleegt door gepest op het net , of in het dagelijkse leven !! Of wordt ineengeklopt !! Degene die met opzet de boel verzieken , vrije meningsuiting valt hier niet onder !! Want dan is bv moord ook een vrije meningsuiting !!!! bv: Mijn buurman is een lul , dus knal ik hem dan maar neer , want dat is een goed recht & vrije meningsuiting !! Verantwoording: Schuldige is , de buurman die een lul is !! Misschien ze zulke moeders vervolgen vanwege hun commentaar op de pester , want ocharme , meneer de pester is gekwetst , hij is hierdoor psychisch eronder !! En ja , een foto van uw kind op het net , moet kunnen , commentaar daarop ook , maar als degene die commentaar geeft , met opzet/met de bedoeling kwetsende commentaar , vind ik niet kunnen !! Het kind kan zichzelf niet verdedigen , of begrijpt het niet altijd !! En ja , Justin Bieber krijgt ook de volle laag , maar volgens mij dat een andere niet vergelijkbare situatie !! Of commentaren op mijn handicap , ik kan mij nog verdedigen !! Niet alle commentaren zijn kwetsend , sommige zelfs grappig !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() @ SuperStaaf: Mongolen zijn inwoners van Mongolië.
Gelooft U mij niet? Zoek het maar eens op. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het houdt niks peioratief in behalve de beperkingen die er het gevolg van zijn. Stop dus met over de naam van iets politiek correct te proberen doen. Citaat:
Het vrije woord is mekaar al dan niet terecht mongool, achterlijk of om het even wat noemen. Daar vallen geen doden of fysiek gekwetsten bij, zelfs niet bij het de dood toewensen. De daad is een andere kwestie. Moorden is geen mening die je probleemloos naast je neer kan leggen als het op je toegepast wordt. Er zijn ergere kwetsuren aan verbonden dan die van het ego. Citaat:
Lees die commentaren dan niet als ze je om een of andere reden zo geweldig storen. Citaat:
Daarom is het van die moeder geen goed idee om haar kind, al dan niet mongool op het web te plaatsen. Het kind zelf kan er al geen toestemming voor geven, en als de moeder dan zelf niet tegen een of andere idiote actie kan, dan moet ze al helemaal haar kind niet te grabbel gooien op het www.
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 23 april 2014 om 22:29. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En zijn die Mongolen daar allemaal mongolen?
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is een "downie kind"?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat die ouders wel zou vooruithelpen: als ze niet met dat kind publiek gaan. Dan besparen ze zich kloterige en kwetsende reacties.
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat met de perfekte fotomodellen ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 23 april 2014 om 22:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Perfekte fotomodellen, zijn meestal volwassen mensen, met rede en oordeelsvermogen begiftigd, die deswegen voor zichzelf kunnen uitmaken in hoeverre ze het aankunnen om publieke verschijning te zijn.
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar een gezin welke een foto van zichzelf op het net plaatsen , moet kunnen , commentaar daarop moet kunnen , maar .... effektieve bedoelde kwetsende commentaar , niet !! Iemand die mij een lul noemt , tja , ik kan daar best mee lachen , maar het hangt ook af van de bedoeling van die uitspraak !!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
die klaag ik aan !! Als iemand mij ivm mijn handicap opzettelijk pest IRL of via het WWW , die klaag ik aan !! Citaat:
maar pesten is ook fout , zowel IRL , als op het www !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 23 april 2014 om 22:41. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() Tja, kinderen met het syndroom van Down zijn nu eenmaal niet echt 'mooi' te noemen. Ik zie dus niet in wat er mis is met wat die kerel heeft gezegd, het is nu eenmaal de waarheid. Dat die moeder daar zo op reageert wil zeggen dat ze dit probeert te verbloemen. Trouwens, de meeste vrouwen kiezen voor een abortus eens ze weten dat hun kind deze aandoening heeft. Knap van die vrouw dat ze met zo'n kind door het leven wil gaan, dat wel.
|
![]() |
![]() |