![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() http://www.hln.be/regio/nieuws-uit-v...tten-a1874008/
We weten wie er allemaal voor Noah op het wachtlijstje staan... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het moet maar eens gedaan zijn met gehandicapten en zieken op de wereld te zetten.
Tijdens de zwangerschap moet de moeder grondig onderzocht worden. Indien de vrucht rot is ==> abortus. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Promotor van een demperloze wereld?
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Dat is helemaal niet wat ik bedoelde. Ik vind gewoon dat een kind met een ziek hart voorrang mag krijgen op een oudere persoon. Het kind heeft immers nog een heel leven voor zich, de oudere heeft in veel gevallen al heel wat jaren achter zich. Ik begrijp niet hoe men dit kind weigert een nieuw hart te geven.
Laatst gewijzigd door Dutch_Strawberry : 4 mei 2014 om 08:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Hmm, daar heb je wel een punt. Ik vond het gewoon erg om die foto's te zien waarop dat kind zo'n hele bak met draadjes achter zich aansleurt. Het doet je beseffen hoe belangrijk organen als het hart en de lever zijn, en maakt je dankbaar dat jijzelf en je kinderen gezond zijn...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben niet gehandicapt en niet ziek he schatje.
Mensen met een gewicht van 150kg zijn gehandicapt en mentaal ziek. Dus leg je vork maar neer en loop een rondje rond je huis. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Verplicht castreren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() uw partij is daar tegen.
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En dan?
Ik denk na voor mezelf. Ik spreek niet namens het VB. Ik heb niet eens een lidkaart. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het juiste hart is niet altijd even simpel ,
kan elk hart zomaar , of heeft het bloedtype er ook mee te maken ?? Citaat:
ik zal me ophangen en een selfie ofzo laten plaatsen ![]() Mijn oogfout is na mijn geboorte pas ontdekt !! Niet ALLE handicaps worden ontdekt VOOR de geboorte !!!!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je weet best goed genoeg dat ik niets tegen jou heb.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat bedoel je met rot ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En welke soort handicap ??
Of wat met het volgende ?? http://www.gva.be/regio-kempen/mol/n...-open-rug.aspx
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat met die zeer bekende wetenschapper in z'n rolstoel ??
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |