![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2014 Alles over de regionale, federale en Europese verkiezingen van 2014 |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op alle 1 mei speeches werden leugens verteld over het nva-programma.
Om leugens te ontkrachten: http://www.n-va.be/sites/default/fil...lan_v_-_qa.pdf . Tsja, ik kan het hier maar 'bewijzen', dat het leugens zijn. Wat moet ik anders doen? Op mijn beurt leugens vertellen over de oude machtspartijen? Bijvoorbeeld dat het niet onder hun bewind gebeurd is dat onze staatsschuld .., onze pensioenen ..., onze justitie... onze veiligheid ;.. immigratiesuccessen ... transparante en efficiënte staatsstructuur ... uniforme interpretatie van taalwetten, faciliteiten ..., rode diesel in paleizen pas afgeschaft nadat ..., Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Boduo : 2 mei 2014 om 14:31. |
|
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Om dezelfde reden dat hij niet ingevoerd wordt in Nederland, Duitsland, Luxemburg, Frankrijk .... en ga zo maar verder voor de rest van de wereld.
(nu, persoonlijk ben ik wel pro automatische aanpassing van de lonen aan de index .... maar niet in tijden van crisis. In feite heerste een dergelijke toestand ten tijde van Dehaene met zijn drie indexsprongen .. en in feite heerste deze toestand ook al de laatste jaren, waar cao-afspraken gemaakt werden in de trend van "x procent opslag, index-aanpassingen inbegrepen". Nu, als de index behouden blijft voor sociale uitkeringen, dan kan ik me daar bij neerleggen. Er zou voor de privé nog net iets moeten komen zoals de ambtenaren de perequatie kennen, om te vermijden dat privé pensioenen zeer stilletjes achteruit gaan hinken, indien de algemene welvaart sneller stijgt dan de index, vb. in tijden dat het geen crisis is ...) .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |