![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Blok steekt kartel CD&V/N-VA voorbij - reacties
27/09/2004 08:18 (Belga) Vlaams minister-president Yves Leterme zoekt de verklaring voor het resultaat van de peiling van La Libre, die het Vlaams Blok als grootste Vlaamse partij aanwijst, bij het feit dat bij de laatste verkiezingen een aantal kiezers op het kartel CD&V/N-VA stemden als alternatief voor paars. "Die zijn misschien ontgoocheld dat we nu met sp.a en VLD een Vlaamse regering vormen", zegt zijn woordvoerder maandag in meerdere kranten. VDL-voorzitter Bart Somers vindt dat de politiek te veel "Stratego" gespeeld heeft, "te veel politieke spelletjes". Volgens Blok-kopman Filip De Winter wordt CD&V afgestraft omdat ze niet bereid was om het cordon sanitaire te doorbreken. (dwm) En bende denkt het volk nu en Belgie stevent op een ramp af bij de volgende verkiezingen. We zijn precies in 1937... |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister
|
![]() De zondagen worden zoeter en zoeter
![]()
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
![]() |
![]() |
#3 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#4 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Hebben toen de linkiestinkies ook op de meest ondemocratische wijze gereageerd tegen de legitieme verzuchtingen van hun eigen volk? Tja... dan hebben we nog veel goeds te verwachten...ik kijk er al naar uit... ![]()
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alsof de leiders van het Vlaams Blok anders zijn?
Vanaf je in de politiek gaat heb je je ziel verkocht, je geweten op sterk water gezet, en eer als toilet papier gebruikt. Is dat nu CD&v ,Groen!, PS, MR , VB en wat dan nog ook. 1 grote pot nat, en da's een pot nat vol met bloedzuigers. Bloxbuster, richt je pijlen eens op alle partijen, in plaats van wannabe populist te zijn.
#6 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Volgende verkiezingen...?
De gemeenten...! Mogelijks zal in een aantal steden & gemeenten het Cordon niet meer overeind blijven en zal men verplicht zijn om het Blok (of wat het dan inmiddels is geworden/verworden) mee in het schepencollege te nemen. Dat wordt nog een heel lollige situatie: het Blok in het schietkraam van de pers; billen bloot voor de ganse publieke opinie. Als het Blok nog geen reden had om zich geviseerd te voelen, dan zal ze die reden heel snel gepresenteerd krijgen. En "vluchten kan niet meer", want als grootste moet je natuurlijk bereid zijn om je verantwoordelijkheid op te nemen... Oh, en laten we ook niet de nakende uitspraak van Cassatie vergeten; zou dat het zout op de slak worden? We leven in een schitterend land! Een soap met evenveel afleveringen als er verkiezingen zijn, en de werkelijkheid tart gewoon elke fictie. Meer van dat!
#7 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Het feit dat Mr. Leterme het antwoord niet weet getuigt van een redelijk beperkte dosis verstand. Er bestaat (bij de zichzelf tot democratische partij uitgeroepen klojo’s) geen alternatief voor paars en de kiezer begint dit eindelijk te begrijpen. De gestage opgang van het Vlaams Blok heeft ook niet meer langer iets te maken met 1 standpunt van deze partij maar met het aangeklooi van onze zichzelfprijzende democraten. Hoogmoed komt voor de val. Het volk vraagt en krijgt ........ Niets. Vlaanderen is verlamd, verstomd en de Vlaming is een keer te vaak onder z’n kont geschopt. Vlaanderen wil weg van de schaduw van het alles verterende monster dat België heet. Als onze heren politici, die op dit moment de macht in dit apenland uitmaken, de eer aan zichzelf willen houden, stappen ze op. Ze zijn gebuisd en er zijn geen herexamens meer. VLAANDEREN ONTWAAKT!
Regenbuien schrobben straten, spoelen land en steden nat. 't Vuil en stof der democraten heeft zijn laatste kans gehad. Tot de misten weer verdwijnen, uit het Dietse vergezicht. Tot de zon ook hier zal schijnen, en ons land weer straalt in 't licht. |
|
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() Alleen idiote sukkelaars binden zich aan een partij.
|
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() En zeggen dat ze in den tijd aan mij gevraagd hebben om mijn onderschrift aan te passen omdat het te lang was. Bhairav, kunde die domme prent niet ergens anders hangen en daarop zitten kicken want ik ben wel ne forumvervuiler, maar gij doet aan schermvervuiling.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() Tja de CDV-NVA had zelf hoge verwachtingen opgeroepen bij de kiezers en ze hebben na de verkiezingen hun woorden ingeslikt en zijn paars gaan depanneren.
Het lijkt er meer en meer op dat de kiezer een geheugen krijgt. en dan zeggen dat de DHL crisis nog niet speelde. En Brussel Halle Vilvoorde nog niet op de agenda staat...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() 1 die peilingen komen van voor DHL
2 De bron is weer op zijn minst weer eens een toonbeeld van onpartijdigheid. Want die zelfde bron die het Blok zo graag gelooft, verteld ook dat de overgrote meerderheid niet geïnteresseerd is in BHV. Voor wie dit gelooft, is mijn pa sinterklaas. Het ligt er vingerdik boven op dat die Waalse gazet er enkel op uit is een Vlaams front te breken. 3 Er is niemand die kan zeggen dat N-VA&CD&V Vlaanderen verkoopt, gezien we het keihard spelen in het dossier DHL. Ditzelfde gaan we ook doen voor BHV, de staatshervorming en de federale begroting. We zijn zelfs zover gekomen, dat Stevaert begint te dreigen, de geldstromen naar Brussel, stop te zetten. Laten we ook niet vergeten, dat diezelfde betrouwbare bron, Verhofstadt de meest populaire politicus noemt nu. ![]() Laatst gewijzigd door giserke : 27 september 2004 om 16:43. |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() veel dode muizen aan Blok zijde?
|
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() Blijkbaar zijn ze aan Blokzijde toch meer aan het extreemrechtse fascisme dan aan het Vlaams nationalisme.
|
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#17 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
FN verkozen met net iets meer dan de helft en herverkozen met bijna 70%!
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() Jullie hebben het blijkbaar nog niet door. We hebben het over hun PRESTATIES op beleidsniveau! En trouwens in Marseille hebben ze ferm op hun doos gekregen.
Voor de rest bitterweinig reacties. |
![]() |
![]() |
#19 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
De profeet Mohamed was 54 toen hij huwde met de 9-jarige Aisha.In mijn ogen maakt dat een pedofiel van hem.Maar ja ik ben dan ook geen moslim. Prins filip tijdens zijn handelsmissie in China:Ze zijn hier met veel 1 miljard 300.000 miljoen ![]() |
|
![]() |
![]() |
#20 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zo slecht zal het dan wel niet zijn he. |
|
![]() |