![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Kloppen die cijfers van de overheid wel , meer dan 11.000 gevangenen , een kleine 2.000 met enkelband .
Dit is onzin , er gebeuren jaarlijks een 150-200 moorden en doodslagen , dus niet poging tot , dat krijgt gemiddeld 20 jaar /3 = een goede 1.000 gevangenen . Reken daar nog wat pedo's en geschifte verkrachters bij en komen aan 2.000 . 90% van wat inbreekt , dealt , oplicht en stuntelig overvalt krijgt een enkelband . Er zouden zelfs meer dan 500 vrouwen achter tralies zitten , op een overspannen geit die haar kleine versmoord zie ik een vrouw op een winkeldiefstal na = hoogstens enkelband geen misdrijf te plegen . Die cijfers kloppen niet , dit dient om de mensen te sussen , ze willen criminelen achter tralies maar het kost teveel , minstens 5.000 euro per maand voor zo'n geval .
![]() |
#2 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En vergeet niet, voor elke cel die er bij komt sluit het parket 3 mensen meer op.
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
In mijn gemeente , Ongeveer 45.000 inwoners zitten er naar mijn weten 5 binnen , 2 moordenaars ( gezinsdrama ) , 3 pedo's , incest , ik weet zelfs niet waar , de gevangenis of een gesticht . Af en toe gebeurt er een inbraak , zelden wordt iemand gesnapt , die loopt enkele dagen weer rond , dat wordt dan 1 of 2 jaar , enkelband dus . De criminaliteit in mijn gemeente is uiteraard lager dan die in een grootstad maar hoger dan die in een klassieke plattelandsgemeente . Pas ik die 5 toe op Belgische schaal , ik kom aan 1.000-2.000 gedetineerden . En ik vraag mij af vanwaar die meer dan 500 vrouwen komen , iemand langer dan 3 dagen binnenhouden voor winkeldiefstal is onmogelijk . Trouwens , winkeldiefstallen worden opgelost bij pv . Betrokkene verschijnt daarna voor de politierechtbank en krijgt een boete . Nog nooit heb ik iemand voor de onderzoeksrechter weten verschijnen voor winkeldiefstal . Waar komen die meer dan 500 vrouwen vandaan , nog nooit heb ik een vrouw een overval , inbraak of autodiefstal weten plegen .
De evolutietheorie is zo simpel dat elke gedegenereerde mongool hem kan begrijpen Laatst gewijzigd door The Syndrome : 30 april 2014 om 21:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Er zitten zo'n 34% gevangenen in voorarrest alsmede zo'n , 10 % geïnterneerden , pschyatrische in de Belgische gevangenissen .
Waar de rest vandaan komt is een raadsel , behoudens moordenaars en zedendelinquenten lopen ze rond met een enkelband .
![]() |
#5 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Veel veroordeelden zitten als de griffie klaar is met optellen boven de drie jaar en doen dus hun straf in de gevangenis.
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Hoe komen ze dan aan meer dan 500 vrouwen . Per maand slaat er één door , vermoord baby , postnatale depressie of een sluwe gifmengster , dat krijgt dan gemiddeld 15 jaar voor vrouwen zijn ze altijd iets milder . We komen dus op 5 jaar , 12 jaarlijks is 60 , waarvan meer dan de helft in een gesticht eindigt is minder dan 30 . En die andere vrouwen dan , winkeldiefstal , ik heb nog geen vrouw gekend die in voorarrest/definitief arrest gezeten heeft voor de diefstal van een pot confituur . Die cijfers kloppen niet .
De evolutietheorie is zo simpel dat elke gedegenereerde mongool hem kan begrijpen Laatst gewijzigd door The Syndrome : 1 mei 2014 om 05:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Samen vijf jaar, waarvan hij er een drietal van uitzit in Merksplas = geen bandje.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 1 mei 2014 om 12:07. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Wordt dat opgeteld of apart uitgewandeld met enkelband , geen idee van . Feit is dat ik maar weet heb van 5 gevangenen in mijn gemeente , 45.000 inwoners , gemiddelde criminaliteit , mijn bronnen zijn gerechterlijk en politiek . Ik volg de streekpers heel goed , bijna nooit wordt iets opgehelderd en al die zogezegde gevangen . Feit blijft , meer dan 500 vrouwen , dat kan nooit , zelfs een kleptomane die meer dan 10 diefstallen op een maand pleegt beland niet in de gevangenis maar in een gesticht .
De evolutietheorie is zo simpel dat elke gedegenereerde mongool hem kan begrijpen Laatst gewijzigd door The Syndrome : 1 mei 2014 om 18:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1 + 1 + 2 = 4 = geen bandje maar straf doen in de gevangenis.
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet vergeten dat 80% (tachtig procent) van de gevangenen allochtonen zijn, zowel reeds snel gebelgden, als vreemden als illegalen. Uw rekensommetje zal snel kloppen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Nog even dit , een man die voor de derde keer een overval gepleegd had moest weer binnen , 5 jaar . Er werd meteen gezegd , voor de derde keer gaat hij 2/3 moeten zitten . Hij zat inderdaad 3,5 jaar , maar , hij staat wel nog met 2 jaar voor vechtpartijen , het schijnt dat hij zijn 2 jaar + 1,5 jaar met enkelband gaat mogen uitwandelen . Tik in je zoekmachine overval spar Lotenhulle en je weet over wie ik het heb .
![]() |
![]() |
#12 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
De criminaliteit in mijn gemeente is gemiddeld . Reken daarbij dat 75% van de inbraken niet opgelost raakt en het aantal autodiefstallen blijvend daalt . Het zal wel zijn dat een paar honderd hardleerse inbrekers en autodieven in de gevangenis zit maar duizenden kan niet . Het zijn meestal oostblokkers die voor de eerste keer met het Belgisch gerecht in aanmerking komen = 1/3 zitten . Nadien verdwijnen ze naar een ander land .
![]() |
![]() |
#13 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alle straffen worden samengeteld en daar doet hij zijn wettelijk bepaald deel van. Boven de drie jaar, geen bandje.
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Vraag is , hoe kan iemand met een enkelbandje nog misdrijven plegen , of ze moeten thuisblijven of ze mogen enkel buiten voor te gaan werken .
Voorbeeld , vechtpartij, 1 jaar = enkelband . Inbraak , 1 jaar na uitgezeten straf voor de vechtpartij = 1 jaar enkelband . Nadien reeks inbraken na eerste veroordeling voor inbraak te hebben uitgezeten = 2 jaar . In tussentijd kunnen ze nauwelijks iets uitspoken ze worden gecontroleerd . Voorbeeld , in een café zat een pipo met een enkelband aan , hij kwam terug van zijn werk en ging een pint drinken . Het werd 18.05 uur ... Ging zijn telefoon , hij moest thuis zijn . Zei die vermaledijde , ik sta in de file in Antwerpen . Kreeg hij als antwoord , nee gij zit in die gemeente , die straat , dat huisnummer in die café . Die had je moeten zien spurten . Meer dan 90% van de misdrijven gebeuren s'avonds en s'nachts , snodaards met een enkelbandje kunnen weinig kattekwaad uitspoken , wellicht bestaan die cumulatieve straffen maar ze hebben weinig kans om te cumuleren .
![]() |
#15 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Even los van het verschil tussen 12 maand en een jaar in de uitspraak, want daar zit nogal verschil op. Iemand die 12 maand krijgt moet +- zo'n drie maanden zitten, iemand die een jaar krijgt moet vier maanden zitten. Nu: vechtpartij, 1 jaar = 4 maand enkelband, 8 maand blijft openstaan. Inbraak, 1 jaar + 8 maand = +- 7 maand enkelband, +-13 maand blijven openstaan. Reeks inbraken, 2 jaar + 13 maand = boven de drie jaar = geen bandje = +- 18 tot 24 maand gevangenis of zelfs wat meer als hij een vonnis heeft dat effectief in recidive uitgesproken is.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 1 mei 2014 om 22:47. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Anderzijds , die inbraken en autodiefstallen worden meestal gepleegd door rondtrekkende oostblokbendes , die wachten hun veroordeling en enkelband niet af . Zelfs als ze nog in voorarrest zitten , 1/3 van de gevangenisbevolking , hoe komen ze dan aan een kleine 12.000 gedetineerden . Dat wil zeggen een kleine 7.000 definitief veroordeelde gedetineerden . Dit is onmogelijk .
![]() |
![]() |
#17 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() En waar we ook niet aan uit raken , die meer dan 500 vrouwelijke gedetineerden , nogmaals voor het stelen van een pakje solo vlieg je niet in de bak .
De cijfers kloppen niet .
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Drugs.
![]() |
#19 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() 30% zit binnen voor drugs zegt de pers .
Af en toe wordt hier eens een pubertje of verouderd pubertje opgepakt voor drugsdealen . Dat wordt dan verhoor door de politie , terugbrengen naar de ouders , gevolgd door een speech waarin gezegd wordt dat ze dat niet mogen doen . Alsof de maatschappij 5.000 euro per maand wil investeren in het opsluiten van zo'n paljaskes .
De evolutietheorie is zo simpel dat elke gedegenereerde mongool hem kan begrijpen Laatst gewijzigd door The Syndrome : 3 mei 2014 om 12:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() 50 percent van de gevangenen zijn politieagenten die handtastelijk werden tijdens fouilles. Het zal ze leren. Bron? mijn duim.
|
![]() |
![]() |