![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2014 Alles over de regionale, federale en Europese verkiezingen van 2014 |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als men van mij iets pikt dat 500 euro waard is, dan noem ik dat geen kleine criminaliteit.
De wijkagent moet dan niet langs komen om een babbelke te doen over een vuilbak of over wat hondenpoep ... als ge verstaat wat ik bedoel. Maar hou jij met zo'n dingen als justitie en rechtvaardigheid rekening bij je stemrecht ? En vraag jij je wel eens af: welke is de markt van afname van al die gestolen gsm's ? titel: Dagelijks 130 gsm's gepikt link: http://www.gva.be/nieuws/binnenland/...-s-gepikt.aspx Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |