![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Persmededelingen In dit forum kun je discussiëren over persmededelingen die verschenen zijn op onze portaalsite. Persmededelingen kunnen ons steeds via dit adres worden toegestuurd. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Redactie
|
![]() tegen zijn persoon door “Bear Grills” in nieuw internetfilmpjeHet weekblad Dag Allemaal onthult vandaag een nieuw internetfilmpje van “Bear Grills”, waarin Filip Dewinter zwaar aangepakt en fysiek gemolesteerd wordt. In het filmpje wordt Filip Dewinter in de val gelokt, ontvoerd en vervolgens mishandeld. Een mannequinpop die Filip Dewinter moet voorstellen wordt geschopt en geslagen en daarna met een grote balk anaal verkracht onder het motto “Een stok achter de deur? Nen boomstam in zijn kont”.
Met deze film wil Bear Grills blijkbaar op een gewelddadige manier de draak steken met de “Uw stok achter de deur”-campagne van het Vlaams Belang. Het filmpje is echter zo grof en gewelddadig dat er van humor geen sprake meer is. Het lijkt eerder een open oproep om geweld tegen Filip Dewinter te gebruiken. In de film krijgt Filip Dewinter bij herhaling het scheldwoord “Rotte hond” naar zijn hoofd geslingerd. Terwijl Filip Dewinter geslagen en gestampt op de grond ligt, roept Bear Grills hem toe: “Waar zitte na? Dertig jaar op mijn kop kakken.” In Dag Allemaal stelt Filip Dewinter in reactie op de film: “Ik ben zeer zwaar ontgoocheld in Bear Grills. Na het goede gesprek dat ik met hem in zijn wagen had, zijn de stoppen bij hem blijkbaar doorgeslagen. Nu voel ik mij misleid en bedrogen. Klacht zal ik niet indienen, maar ik hoop wel dat hij de film zal verwijderen van zijn facebookpagina.” De film van Bear Grills is te bekijken via: https://www.facebook.com/photo.php?v...type=2&theater Wim Van Osselaer Persverantwoordelijke Bron: politics.be
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hahah, stok in zun kont....
Wel spijtig dat mensen niet meer kunnen incasseren, gelijk huilie huilie.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() versus ![]() ironie gericht tegen één etterbak versus stigmatiseren van een hele bevolkingsgroep http://www.standaard.be/cnt/dmf20140502_01090013 Laatst gewijzigd door praha : 16 mei 2014 om 21:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Wie slaat er eigenlijk "een figuur" ?
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. Laatst gewijzigd door Dixie : 17 mei 2014 om 12:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() FDW & Bear Grills = lam