![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2014 Alles over de regionale, federale en Europese verkiezingen van 2014 |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Weerom hebben de kerels van het Vlaams Belang mij over de streep getrokken zonder al te veel moeite.
Gisteren in het 7.00 uur journaal op VRT verkondige Gerolf Annemans dat ze 7 miljard willen besparen door resoluut in te gaan op het meest logge, inefficiënte en duurste orgaan dat ons land rijk is nl. de ambtenarij. Alleen al door openlijk en rechtuit toe te geven dat daar véél geld zit dat totaal nutteloos besteed wordt én dat ze de intentie hebben om er grondig te kuisen (dat kunnen ze blijkbaar omdat er, in tegenstelling tot de traditionele partijen, geen achterban én postjes zijn waarvoor ze moeten zwijgen) verdient mijn respect. Dagdagelijks worden mensen meer en meer gefrustreerd door aanvaringen met dit logge, klantonvriendelijke en meestal overbodig staatsgedoe. De voorbeelden van problemen of verkwistingen die normaal perfect kunnen beheerd worden, maar "aan de staat" totaal ontsporen.....zijn ongetwijfeld door alleman gekend én iedereen is er vroeg of laat het slachtoffer van. Zowel op nationaal, regionaal als stadsniveau. Let wel, ik ben niet tegen de ambtenarij, maar er moeten er juist genoeg zijn voor de kerntaken die moéten uitgevoerd worden door de staat en niet 5 x zoveel op de meest onlogische en perfect uitbesteedbare plaatsen zoals vandaag. Je hoeft niet verder te kijken dan onze noorderburen om te begrijpen wat ik bedoel. Ik hoop echt dat die mannen een kans krijgen om het woord bij de daad te voegen, want ik vrees dat er anders wéér niet te veel zal geflikt worden na zondag. Keep up the good work, chaps!! ![]() |
![]() |