![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() http://www.standaard.be/cnt/dmf20140520_01112300
Zijn er nu echt mensen die zich hierdoor laten overtuigen? De gewichtigheid die hij aan zijn woorden wil geven door zijn manier van praten is wel lachwekkend
"De openbare omroep moet in de eerste plaats een essentiële, geloofwaardige en betrouwbare pijler van informatie en duiding zijn en een baken van objectiviteit." - Luc Van den Brande (voorzitter RvB VRT) ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() wie is dat?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie is Antoon,de ene keer Vb de andere keer NVA pffff
Laatst gewijzigd door duveltje382 : 20 mei 2014 om 18:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ken die man echt niet. Aangezien je niet helpt heb ik net gegoogled en blijkbaar is hij een zanger in een rockband. Maar mijn vraag was zuiver.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Dat is die kerel van dat liedje 'jou land is een land mijn". boodschap naar nationalisten toe bij vorige verziekingen
"De openbare omroep moet in de eerste plaats een essentiële, geloofwaardige en betrouwbare pijler van informatie en duiding zijn en een baken van objectiviteit." - Luc Van den Brande (voorzitter RvB VRT) ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een echte Belgicist maar,
hij heeft wel mooi gezongen op de begrafenis van Bobbejaan Schoepen,dat wel http://www.youtube.com/watch?v=rgls-uEYe98 |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() Ik weet nog een tijdje geleden dat zijn drumster Isolde Lassoen het een schande vond dat het belastingstarief van 25% voor de eerste 50.000 euro die artiesten verdienden zou worden afgevoerd,de "linkse"artiesten haalden hun slag thuis en "Isoldeke"slaagde er zelfs in dit een sociale maatregel te noemen,u leest goed wie meer verdiend dan een ander minder laten betalen is nu ook al sociaal.Wat zou communistenzwijn Daan hierover te vertellen hebben?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb zelfs de moeite niet gedaan om het te bekijken (ik kan het me voorstellen). Het geeft helaas het niveau aan van de zelfverklaarde Vlaamse kwaliteitskranten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En alweer kiest een "ster", die eerlijk is eerlijk nog wel goeie nummers heeft ook al trekt zijn laatste single op geen ballen, voor belgicistisch-links.
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Minister-President
|
![]() Met een uiterst bescheiden oplage van minder dan 100.000 exemplaren is rentabiliteit onmogelijk, hetgeen er toe leidt dat men niet zonder toelage van de overheid kan bestaan. Derhalve, wiens brood men eet, diens woord men spreekt…en in die omstandigheden is “kwaliteit” uiteraard uitgesloten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je op de link in de openingspost klikt, lees je het al in de eerste zin van het artikel waarnaar gelinkt wordt. Dat had zèlfs jij moeten kunnen, Antoon. Je gemaakte "onwetendheid" komt dan ook behoorlijk kinderachtig over.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een zoveelste icoon van de Belgicistische "performers" uit het poco "artiesten"-wereldje. Behorend tot het volkje dat de avond van de francofoon-tricolore Shame-manifestatie in 2010 zijn frustraties op een podium kwam uit wauwelen. Met de dronken Arno op kop en als "eregast" de francofone Belgicistische auteur Pierre Mertèns. Zeikerds!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Europees Commissaris
|
![]() Wel de enigen van de belgicisten die het koningshuis willen zien oprotten. EN die eurosceptisch zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() Had hij weer aan de fles gezeten onzen Daan voor dat interview?
Het begint een zorgwekkende gewoonte te worden bij hem. Extreemrechts die nazisme goed gezind is - daar hebben ze een probleem mee Extreem links (lees communisten) die heerschap als Mao, Stalin goed gezind zijn - dat zijn goeie verdraagzame 'verlichte geesten' Laatst gewijzigd door giserke : 20 mei 2014 om 20:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij geeft me de indruk van constant zat te zijn, zoals Arno, die is ook constant zat.
|
![]() |
![]() |