![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Burger
|
![]() bron: http://www.vrtnieuws.net/nieuwsnet_m...en/index.shtml
Citaat:
Je zou toch verwachten dat dergelijke personen eerst een tijdje in afzondering worden geplaatst, zodat men het onderzoek kan afronden? Kan men zich niet beroep op nationale veiligheid? Is het onwettig dergelijke personen aan te houden? Ze hadden trouwens een dubbele nationaliteit. Waarom sturen ze niet terug naar Marokko?
"Tempus te citius quam oratio deficiet" Laatst gewijzigd door Needles : 7 december 2006 om 14:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Omdat ze schrik hebben dat er weeral nen hoop moslims op straat gaan komen tiens...
Politiek in Belgie heeft schrik van de moslims en weet ik veel wat...waarom mag er over die bevolkingsgroepen niks meer gezegd worden dacht je? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN