![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Parlementslid
|
![]() naar 't schijnt zou er in een school in Gent een leerling zodanig geflipt zijn door de uitspraken van de leerkracht dat hij deze met enkele rake meppen KO zou gesmeten hebben........... de politie is het jongetje komen aanhouden en afvoeren en de leeraar ligt in t'hospitaal zeker......volgens de nieuwsmelding op de radio, maar namen werden in 't belang van het onderzoek niet vrijgegeven.....
zou meneer Jan Janssens door leerling Piet Peeters ineengetimmerd zijn ?
Per 20 november 2009 verlaat ik dit politiek kloteland FOREVER - treur niet k'zal t'niet missen ! Laatst gewijzigd door ICE-MAN : 15 september 2004 om 13:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Neen, zal wel door Pyat Putufali geweest zijn.
![]() |
#3 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Niks aan de hand toch? ![]()
goddamn my navel itches Laatst gewijzigd door doggy : 15 september 2004 om 16:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Gouverneur
|
![]() In De Morgen van gisteren (jawel, het klinkt gek
![]() Een leraar die zich integreert krijgt zoiets aan de hand, die Belg mogen ze voor mijn part schorsen van iedere school (wat niet mogelijk is omdat de scholen geen inschrijvingen mogen weigeren, helaas). |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() Ik hoop voor hem dat hij overal geweigerd word, van school moet hij toch waarschijnlijk niks hebben...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Zou bovendien dat ettertje nu ook nog een extra proces aan zijn been krijgen wegens racisme (witte dader <-> turkse !!! leraar!) ?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 17 september 2004 om 09:13. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Wat wil je, door die misinformatie door de extremisten...
dan krijgt alles een tintje van... (in te vullen door de blokkers hier)...
![]() |
#8 |
|
![]() Haaaa, een Vlaming.
Dat is iets heel anders. Was het een allochtoon dan zou dit met de mandel der liefde bedekt worden. Maar die jongen in kwestie wacht een racismeklacht ![]() Viva la centra der réstistance aux Sale Flamins!
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Minister-President
|
![]() De stieren zijn hier weer serieus aan het schijten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Parlementslid
|
![]() normaal gezien zouden ze ALTIJD de naam en voornaam van "én" slachtoffer "én" dader moeten vermelden in de krant en niet de "etnische" afkomst gezien dit niet relevant is.... maar soms vermelden ze de naam of de initialen van het slachtoffer maar niet van de dader ! k'weet dat er onmiddellijk nen hoop gasten gaan komen aandraven met argumenten als "bescherming" van minderjarigen en "jeugdzondekes" en zo...... maareuhhh als iedereen wéét dat hij mét naam én toenaam in de gazet gaat komen als "dader" dan zullen ze misschien een beeteke méér hun manieren houden ! t'lijkt nogal trendy voor sommige gazetten om "als het in hun kraam past" de naam of de etnische afkomst te vermelden en als 't hun niet schikt hebben ze enkel vernomen dat het om een xx-jarige dader gaat !
![]()
![]() |
#12 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Maar stel je eens voor dat ze er een naam inzetten zonder dat er een onderzoek aan voorafgegaan is en het blijkt niet juist te zijn? Van zodra er een schuldige is, mag mijn part naam, voornaam, geboortedatum, adres en alle andere persoonsgegevens in de krant. Dat De Morgen er mee afkomt, heb ik geen moeite mee, tenzij ze in het andere geval de etnische afkomst gaan verzwijgen (en als de redactie rood gekleurd is, zit die kans er dik in). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#14 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Dus om nu inderdaad de leerling af te schieten, lijkt me te vroeg. Wel was hij al een probleemleerling in andere scholen. Onderzoek zal het wel uitwijzen zeker (hopelijk wordt dit onderzoek eerlijk uitgevoerd voor BEIDE partijen) |
|
![]() |
![]() |