![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Was in Birmingham kerstverlichting ook niet halal ?
Let op, dit is op een openbareschool. http://www.express.co.uk/news/uk/471...te-Easter-eggs
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Moeten ze daar ook al plooien voor de meesters van de onverdraagzaamheid. Wiens ogen gaan nu nog altijd niet open?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja, dat heb je hier ook...
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is te zot voor woorden dat dit allemaal kan in GB anno 2014.
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ik zou zeggen, ik ben verontwaardigd, maar Gb gaat al langer volledig fout. RT: ‘Trojan horse’: Radical group ‘aims to convert’ UK schools to strict Islam RT: UK Islamic school shut down after accusations of strict religious practices Ik vraag me echt af wat een gemiddelde progressief hierop te zeggen heeft.
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kan er u een paar aanbevelen in Borgerhout.
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() Ik ben wel bekend met Borgerhout. Dat is nog niks vergeleken met Molenbeek of Anderlecht. Mijn kinderen zijn elders gegaan. Nu zijn ze 22 en 23. Stagedoende leraar en ergotherapeute. Ze gaan een schokje krijgen als ze erin gegooid worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() Waar the fuck zitten de Britten, de echte autochtone Britten, om hier tegen te protesteren???? WAAROM GEBEURT HIER NIKS TEGEN?????
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wen er maar aan, binnen een paar jaar zullen hier enkel nog winkels zijn met een "halal-label".
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#13 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik begrijp niet hoe een vrijgevochten Westerse maatschappij zo'n walgelijke dictatoriale en bloedige ideologie toelaat. Als onze maatschappij wil overleven, moet de islam serieus aan banden worden gelegd.
![]() |
#14 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik word er gewoon razend van dat men niets doet tegen deze moslimgekken. Dit is gewoon WAANZINNIG. En dan te bedenken dat er Westerlingen zijn die de islam blijven verdedigen.
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() Het lijkt er op dat we weer eeuwen terug in het verleden worden gekatapulteerd... Was de Verlichting en de secularisatie dan een of ander dom verzinsel? Hebben we dan eeuwen voor niets gevochten, nu het religieuze juk langzaam terug op onze schouders valt, hier in het Westen?
Hoe kan dit? Hoe kan dit toch in godsnaam mogelijk zijn? En in Engeland dan nog wel, een land met zo'n mooie en grote cultuur! Wat zal daar in hemelsnaam van overblijven over een paar decennia!? Laatst gewijzigd door Dutch_Strawberry : 22 april 2014 om 11:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.golfbrekers.be/katholiek-...-aan/#comments ![]() en dan lees je bij de commentaren: wat geeft dat? halal betekent dat het vlees beter behandeld werd..... in ieder geval werd het behandeld volgens de 7de eeuwse hygiene normen, dat wel. En werd er gediscrimineerd bij het aanwerven de slachters, want dat moeten allemaal moslims zijn. En natuurlijk niet te vergeten: het prevelgebedje dat bij elke kip moet worden gebeden. Ik geloof dat ze het in de kippenslachterijen op een bandje zetten dat dag in dag uit wordt afgespeeld. Als je daar als moslimslachter buitenkomt ben je fundi geworden vrees ik. http://www.halal.nl/halal/eiwitten/d...ueel-slachten/
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 22 april 2014 om 13:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |