![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Vreemdeling
|
![]() ik denk het niet, juist daarom zullen ze hem wel hebben laten gaan. Het bendedossier is er een dat nooit mag opgelost worden, dat weet toch iedereen.
Laatst gewijzigd door bratvdb : 27 juli 2006 om 18:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Toch iemand die het begrepen heeft. Men mag hem zelfs niet door zijn kop schieten, want zijn dossiers heeft hij veilig opgeborgen, zoals ook de diamantsmokkelaar Israel van Cargo Zaïre de bewijzen in alle veiligheid heeft opgeborgen. De minister die in zijn buurt woont zorgt voor de veiligheid van deze heren. Hoe heet dat liedje weer van Mobutu? "VIVA BOMMA PATATTEN EN SOCISSEN". Zal men het filmpje nog eens draaien op VRT? Leuk!!! ![]() Vive la Belzieke, Vive la Nivelles Libre! ![]() Gerard Golsteyn. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Tout va très bien, madame la marquise! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is dat zo gezegd op het vtm-nieuws? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() 't is komkommertijd en dan nog warm... aaahh daar is de bende van Nijvel nog eens...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En nu Kaplan weer achter de tralies zit, wat blijft er over van deze complottheorie?
![]()
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 29 juli 2006 om 11:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() nu gaan ze ofwel zwijgen als vermoord ofwel een paar platvloerse persoonlijke aanvallen lanceren let op ![]()
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() T'is toch weer eens gelukt om via onschuldige mensen te gijzelen iemand in te rekenen.
Vroeger gijzelden ze dikwijls de kinderen van mensen die ze zochten. Echt waar, ze zouden dat nog altijd doen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Of mag ik zoiets vanzelfsprekends niet vragen ? ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Europees Commissaris
|
![]() Het is een komplot om de roze baletten en de X-files in de doofpot te stoppen. Die pot is trouwens te vinden in het bekende technopolismuzeum
afdeling potten (niet te verwarren met de afeling pannen, of met de bekende "mosselpot" : het gaat el degelijk om de reusachtige "doofpot" helemaal achteraan in zaal 13. Vragen stellen aan de suppoost is nutteloos : de man is nl. doof. Allez, tout va bien il n'y avait pas des morts ou des blessés !
![]() |
#16 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#17 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Lieve kindertjes, jongens en meiskes van de kakschool, 1. - Hebben jullie mijn tekst goed gelezen? Zo ja, heb je hem verstaan? 2. - Het stond vast dat "men" Kaplan niet door zijn kop zou schieten! Heb je begrepen wat ik daarover zei? Neen? Je hebt het dus niet verstaan! 3. - Heb je al gezocht wie Israel van Zaïre-Cargo is? Of heb je de vraag niet begrepen? 4. - Hebben jullie al gezocht waar Israel woonde? Neen? Dan verder zoeken tot je hem vindt! 5. - Kennen jullie het liedje van Mobutu niet: "Viva Bomma"? Er zijn er die het tot walgens toe gehoord hebben? Zijn dat geen muzikanten? Het was nochtans een groot feest in Zaïre...... voor Mobutu..... 6. - Hebben jullie de smoel van de hoge politieke pieten al gezien vandaag? Neen? Ik ook niet maar ik weet hoe ze er uit zien! Vroeger gingen ze met plezier hun diplomatieke koffers halen in Oostende? nooit iets van gemerkt? 7. - Hebben jullie niet toevallig het "toevallig" artikel gelezen in de "Knack" van 12 juli 2006? Spijtig, daar wordt België als "het Monaco aan de Noordzee" genoemd door de Indiër Dilip Mehta die de Joden in Antwerpen wil laten vervangen door Indiërs. Hij verklaarde "toevallig" rond de datum van verdwijning van Kaplan dat de "Hoge Raad voor Diamant" werd opgedoekt! 8. - Jullie weten toch dat er door de bende van Nijvel slechts 1 (één) slachtofffer achtervolgd werd door de bende omdat deze speciaal moest gedood worden. De andere slachtoffers werden in het wilde weg bij tientallen neergeschoten om het getal wat groter te maken! Niet gelezen ?, het getuigenis van de vrouw niet gehoord? Het was een diamantsmokkelaar die in Zaïre zaakjes deed in diamantsmokkel richting België, noord en zuid! Leuk zo voor een kleuterklas staan van kindertjes met lichtjes gezwollen nekken! ![]() ![]() P.S. Moest het gebeuren dat ik een dezer dagen in de bocht zou slippen, vergeet niet Johan te verwittigen. (Je weet wel, de vroegere president van de reCDVisten.) Slaap wel, oogjes toe en schaapjes tellen. Gerard Golsteyn. s.NOB (sine Nobilitate), onBV. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Alles wat zij aanraakten was goud! (de rest lieten zij liggen!) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.....................
![]() |
![]() |
#19 |