![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
http://www.hln.be/hln/nl/14796/WK-20...egestaan.dhtml
![]() |
![]() |
#2 |
|
![]() Mensen op ideeën aan het brengen?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]() Die mensen hebben al een ijzertoren opgeblazen, ze hebben zelf ideeën genoeg.
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het ganse Belgisch gerecht is erg twijfelachtig.
Zie de film "Het Vonnis" !!! Laatst gewijzigd door Boduo : 11 juni 2014 om 08:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Haha, dus door de populariteit van champagne tijdens Oudjaar-Nieuwjaar komen er volgend jaar geen BOB-controles meer?
![]() ![]()
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dat is gewoon de interpretatie van nva-er Verheyen, meer niet.
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 11 juni 2014 om 11:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Minister-President
|
![]() Hmm populariteit als maatstaf om niet te vervolgen vind ik toch een gevaarlijk precedent, kunnen anderen zich hier trouwens nadien niet op beroepen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Gouverneur
|
![]() Och niks nieuws, toen de rode patattenstampers gisteren vertrokken mochten ze ook gewoon doorlopen bij de metaaldetector ook al ging dat ding af gelijk een machinegeweer.
Alles voor het establishment.
Sic semper tyrannis - Thus always to tyrants - Zo vergaat het tirannen altijd Laatst gewijzigd door Maikel Joosten : 11 juni 2014 om 13:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Minister-President
|
![]() Driekleur op de spiegels is gevaarlijk, maar wordt geduld. Mag ik ook op mijn nummerplaat een Vlaamse Leeuw hangen?,
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Na het WK knip ik er de rode kleur af en doe ze terug aan de spiegels.
Arme Vlaming, belogen, bedrogen en bestolen van in de wieg tot voorbij het graf. Laatst gewijzigd door Freddie : 11 juni 2014 om 18:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Europees Commissaris
|
![]() Omdat de clignoteur op de zijspiegel dan niet meer zichtbaar is
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is daadwerkelijk een bestaand woord, ik moest het opzoeken.
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Gouverneur
|
![]() Het is niet verplicht om een pinklicht op de zijspiegels te hebben.
![]() |
#15 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik citeer maar wat de pers zegt. Blijkbaar moet je er ook voor oppassen dat het ding je zicht niet belemmert. http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...k-veilig.dhtml
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alles moet wijken voor koning voetbal.
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is genoeg andere keus , dus ....
Hier komt geen voetbal op tv , daar ik het mij niet interesseert !! FTA +1000 zenders , en toch kijk ik bijna niet meer !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |