![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bron
Detail tekst: Citaat:
Heeft daar eigenlijk ook maar 1 'zinnig' mens een boodschap aan, hoe in de meeste gevallen, criminelen (al dan niet zware) en die het zichzelf aangedaan hebben in de gevangenis geraakt te zijn? Citaat:
![]() Ik denk dat een artikel over de werkomstandigheden van de gevangenisbewakers, die in bepaalde gevallen in elkaar geslagen worden, opgesloten, sleutels afgepakt worden meer op zijn plaats zou zijn. Maar daar zal men waarschijnlijk over schrijven: Die waren corrupt! ![]() ![]() ![]() p.s. niet erg jongens, ga maar naar huis Leven we in de foute wereld tegenwoordig of niet? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 18 juni 2014 om 07:50. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is de laatste tijd "in" om gevangenen in het voetlicht te zetten.
Zoals ge zegt: men zou dan ook wel hun slachtoffers even mogen gedenken, de manier waarop ze het misdrijf al of niet hebben overleefd etc... Ik las gisteren nog dit schrijnende verhaal in de krant: Slachtoffer moordpoging verliest nu ook werk en appartement http://www.gva.be/regio-antwerpen-zu...partement.aspx
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() Als ik dat artikel lees heb ik toch ook zo mijn vragen bij die persoon uit haar parochie die haar nu een mes in de rug steekt. De laatste zin kan tellen.
OT: oh nee er gaat iemand een kijkje nemen in de gevangenis! Duidelijk een verheerlijking van de daders van de gruwelijkste misdrijven... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je zou het op de lange duur haast kunnen gaan vergelijken met een 'Open bedrijvendag' met de nadruk op OPEN daar in sommige gevallen de deuren daar ook niet al te slotvast meer zijn dacht ik.
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Vreemdeling
|
![]() het vlaamse tourisme van de 21ste eeuw.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() toerisme, spellingsriddertje.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan hadden ze maar een stiel moeten leren.
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Europees Commissaris
|
![]() Wat een zure zagevent, die Universalia. Met een middeleeuws idee over gevangenissen: straffen om te straffen, in het verleden leven en niet streven naar een zo goed mogelijke toekomst.
|
![]() |
![]() |