![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Arabische lente Brandend actueel zijn de revoluties in de Arabische wereld. In dit forum worden alle discussies over dit thema samengebracht. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Irak: uranium in handen terroristenDe terroristen hebben nu nucleair materiaal in handen. Afkomstig van de universiteit van Mosul.
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Buitengewoon gevaarlijke zaak.
Wat hiertegen te doen?
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uit hetzelfde artikel:
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door zonbron : 10 juli 2014 om 14:00. |
|
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Rusland uiterst verontrust:
VOR - Russia extremely concerned about stealing of nuclear materials by Iraqi militants - Russian Foreign Ministry
|
![]() |
![]() |
#8 |
Minister
|
![]() Hmmm, massavernietigingswapens. Origineel is het niet, maar stel dat het waar is, dan hebben we allemaal een groot probleem.
Nu goed, die ISIS is sowieso al een groot probleem, het is slechts een kwestie van tijd
#9 |
Minister-President
|
![]() 40 kg maar? niet genoeg voor een vuile bom geloof ik.
die gasten kunnen makkelijk tonnen nucleair afval kopen van het russische leger, alles ligt daar gewoon buiten in grote vaten weg te rotten. geef Isis vijf jaar tijd, 2014 - 2019 en wacht af wat hen grote afgod zal doen, komt de grote dag van Allah dan toch voor 2020? Kwestie van luider bidden en meer besnijden uiteraard. Beter is vrouwenbesnijdenis voor alle moslimmeisjes in hele EU maar nu meteen te legaliseren, dus moslimmeiden: baar jij voor Isis, Al Qaida, Salafisten enz dan gaan wij Arische Westerlingen en geallieerden jou niet meer beschermen in het vrije Westen, Sharia zal jou hier moeten berechten. denk door he wat ik hier verkondig, doordenkertje. have fun with Isis. nu een bavaria effe ontspannen met Wieroe, de hardwerkende Hindoe Nazi kat in zijn warme, luie mandje hier in Delft kennisstad. dewa en wieroe hindoe fundamentalisten Laatst gewijzigd door dewanand : 10 juli 2014 om 19:48. Reden: mijn eigen wetenschappelijk onderzoek delen met gelijk gestemden en data zoeken |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() akkoord....
Gezien de veiligheidsmaatregelen echter overal(we zouden verschieten hoe klein en hoe verspreid radioaktiviteits-detectiemateriaal- is) ,zie ik het als zowat onmogelijk om met "vuil materiaal" in een voldoende hoeveelheid ergens naar toe te reizen. Het blijft me verder benieuwen wat een universiteit eigenlijk met 40 KILOGRAM van plan was.Een department "nucleaire fysica" met haar eigen universitair reactortje opbouwen? Laatst gewijzigd door kelt : 11 juli 2014 om 15:55. |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het klooster van Mar Behnam in Mosul (vierde eeuw) werd door de terroristen ontruimd.
#12 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja Mitgard. Triest wat er met je gebeurd is.
#14 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 40 kg laag verrijkt uranium. Da's nog niet eens een vuile bom waar ik me zorgen over zou maken.
Als de bom sterk genoeg is om het goed te verspreiden en het opruimen duur te maken, dan is de fysieke schade erger en duurder dan wat het uranium kan doen, uitgezonderd paniek zaaien onder de onwetenden. Steek dat laag verrijkt uranium in een deftige reactor, duw er genoeg neutronen in, en ik maak me wel zorgen. Gelukkig genoeg zijn doorsnee moslims nog niet eens in staat er een strijdhamer van te smeden zonder een paar dozijn van hun bronstijdperk smeden te laten kreperen.
#17 |
Banneling
|
![]() Ik denk dat terroristen zelf ook niet willen beginnen aan atoombommen, te dom om mee te werken en te gevaarlijk. Ze willen geen land besmetten wat ze willen veroveren.
|
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het moment "de Perzen toelieten" dat de islam overheersend werd, werden de kansen op het onafhankelijk ontwikkelen van een atoomwapen gelijk aan die van het beijzen dat allah bestaat. India deed het net andersom. Die sloten islamieten uit hun research, en het is nu een kernmacht. Pakistan is een raar geval op dat vlak, maar iedereen met kennis van zaken is het er over eens dat het een bekeerde Sikh was die de nodige technologie is gaan leren gebruiken in Nederland.
![]() |
#19 |
Minister-President
|
![]() 40, veertig kilo...
Op een universiteit? Zo een islamitische universiteit waar je niks anders moet doen als de koran van buiten leren? Ik zou denken dat ze op een ander soort universiteit met wel iets minder ook aan de slag kunnen... Hoeveel van die studenten hebben kanker of anemie? ![]()
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
![]() |