![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Marine Le Pen spreekt geopolitieke klare taal, een vrouw naar mijn hart.
Vanuit Brussel, een indrukwekkend interview met Mevr. Le Pen: VIDEO - Marine Le Pen: EU robbed us of all liberties, we should fight to get them back In mijn volgende postings zal ik met behulp van citaten genomen uit de volledige transcriptie van het interview de noodzakelijkheid van 'een grote EU-bocht' pogen te verduidelijken. Als voorsmaakje kan U alvast het interview bekijken via bovenstaande doorverwijzing. Natuurlijk verhindert niets of niemand U om nu reeds Uw standpunten bekend te maken, veel plezier! ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet voor niets een stemmenkanon in Frankrijk. Le Pen neemt Frankrijk opnieuw op sleeptouw in de Gaullistische richting.
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Europees Commissaris
|
![]() Het ligt voor de hand. Dood aan de moordenaars van Pim Fortuyn.