![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(noot van Circe: dus scholen in Tutterewuttere waar amper een Marokkaan of Turk, laat staan een chinees in de klas zitten, moeten worden bemand met bruingetinte leerkrachten die positief werden gediscrimineerd, om toch maar meer bruingetinte leerkrachten te kunnen krijgen?) Ook leuk om weten is dat men de meertalige Vlamingen nu ineens gaat moeten wijzen op de meertaligheid van andere klasgenootjes uit andere zwarte scholen (het zijn dus hollanders die dit rapport hebben gemaakt, wij spreken niet over "witte" en "zwarte" scholen, in Nederland wel). Dit is echt iets wat de kinderen moet worden medegedeeld. Waarschijnlijk moeten ze ook leren dat het Nederlands niet zo noodzakelijk is om job te vinden. ------------------------------------------------------------------ Raar maar waar, de GVA heeft er een heel ander idee over : Citaat:
Waarom niet alle jongensnamen ineens vervangen door Mohammed? In Antwerpen leven zo'n 170 nationaliteiten. Waarom de namen persé vervangen door islamitische namen? Wat is er verkeerd aan chinese namen? Zuid Amerikaanse namen? Afrikaanse namen? neenee, het MOET en ZAL islamitisch zijn!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 12 juni 2014 om 15:45. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() Men gaat hier op den duur ook de weg op van streng islamitische scholen, net zoals in Engeland. Waar zijn die idioten toch allemaal mee bezig? Straks schiet er niets meer van ONZE cultuur over. Dit is gewoon waanzinnig.
![]() |
#3 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Alleen al de benaming "witte/zwarte" scholen toont aan dat het niet om multiculturaliteit te doen is, maar om duoculturaliteit.
En wat is een 'witte' school nu eigenlijk? Ik heb bijvoorbeeld mijn middelbaar gevolgd op een kleine katholieke school, en behalve 3 personen (2 met chinese root en 1 met marokkaanse) zag onze klas er zeer 'wit' uit. Moest ik echter naar immigratieachtergrond kijken dan kan ik concluderen dat 50% een geïmmigreerde ouder of grootouder had. Ik heb trouwens veel meer over verschillende culturen geleerd van mijn medestudenten dan van de desbetreffende lessen.
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.standaard.be/cnt/dmf20140...T=146673677840
Citaat:
Wanneer onze politiekers eindelijk tot de bevinding zullen komen dat er iets scheelt aan dat multiculgedoe zal het te laat zijn. Zoals een te laat ontdekte kanker. Good luck voor de volgende generaties... Laatst gewijzigd door andev : 12 juni 2014 om 18:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een samenleving lukt enkel als iedereen mekaar aanvaard ,
en degene die komt wonen in de bestaande samenleving mag het/de zijne niet in de strot van de andere (gewelddadig) rammen , gedwongen of niet !! Sommige willen blijkbaar liever enkel een kleurboek , , de rest is dus blijkbaar niet belangrijk , waarom ?? Mij maakt het geen reet uit wie op die school zit , en van waar ze ook komen , maar .... Een school heeft gemotiveerde leerlingen nodig , anders is het bestaan van die school nutteloos !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 13 juni 2014 om 01:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Niet dat ik racist ben, maar ik opteer ook voor een witte school.
Als ik op wandel ga en tegenwoordig de klassen bekijk, zijn er scholen die overwegend "gekleurd" zijn. Ze lijken mij op het eerste zich aangepast in hun schooluniform. Maar het is wel vreemd in je eigen tijd je eigen school niet meer te herkennen. De mentaliteit is aanzienlijk verschillend in scholen met overwegend "kleur" en overwegend "wit". Mijn observatie. Als ik kijk welke weg voor ons vrijgemaakt is om een kiesvee tevreden te stellen, krijg ik radicale terroristische opwellingen tegen mijn eigen rode staat. Laatst gewijzigd door Peche : 13 juni 2014 om 08:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Minister-President
|
![]() Weet je wat.
Ik ben naar een witte school geweest en ben daar fier op. Mijn kinderen zijn naar een witte school geweest en ben daar fier op Mijn kleinkinderen gaan naar een witte school en ik ben daar fier op. En het waren/zijn allemaal katholieke scholen. weet je wat, na mij de zondvloed. Laatst gewijzigd door alberto : 13 juni 2014 om 09:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
ik neem aan dat je het had over multi-criminaliteit ik werk nu meer dan 10 jaar in een Turkse firma, en vergeleken met m'n vroegere werkgevers is dit een gevangenis op cultureel vlak en "interactie met gekleurde leerlingen", is dat sex? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Toch zijn er interessante kanten aan hun voorstel De naam van oorlogsmisdadigers (Stalin, Hitler etc) kunnen vervangen worden door de namen van Rachid 1 en 2 en 3 en Mohammed 1 en 2 en 3. D-Day moet worden aangevuld met de misdaden van de marokkanen in italie. Hedendaagse geschiedenis heeft oog voor de slachtpartijen in Noord-Afrika en het MO. De schoolreizen worden vervangen door een bezoek aan de gevangenissen in Belgie en kennismaking met de populatie. In plaats van naar Parijs te gaan staan voortaan Brussel, Cairo en Casablanca op het programma, kwestie van paralellen te zien en toekomstgericht te denken. Blanke meisjes moet geleerd worden dat vreemdelingen nefast zijn, kwestie van zich in de schoenen te plaatsen van de multi-mannen. Laatst gewijzigd door Conscience : 13 juni 2014 om 11:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Europees Commissaris
|
![]() Altijd dat geleuter over multicultureel. Het werkt gewoon niet, ik merk vooral verschillende monoculturen naast elkaar (joden, islam, vlamen, walen...) Net zomin als wij hun cultuur willen omarmen, willen zij die van ons. We hebben het nooit gedaan met de Walen (weinig Vlamingen, o.a. ik, weten niet wat daar leeft bij die mensen). Niet dat we daarom geen respect meer moeten hebben voor elkaars persoon, maar waarom, nadat eindelijk de macht van de katholieke kerk is gebroken, zou ik respect moeten hebben voor de islam, of andere godsdienst-zever?
Met al die religioten komt multiculturaliteit er gewoon op neer dat andere culturen zich moeten schikken naar hun dogma's, en wilt ge dat niet, dan zijt ge rascist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Zoals je wellicht wel weet schuilen er duivels in honden en zijn deze dus haram, binnen 10 jaar mag je hier nog een hondje houden maar er niet meer me op straat komen. Wedden? http://www.spitsnieuws.nl/archives/b...l-hondenverbod Denhaag is bezig met een nieuwe regeling (wet) zodat HONDEN verboden kunnen worden op openbare locaties en zelfs delen van wijken, omdat de meeste moslims BANG zijn voor honden, dit houd dus in dat je geen toegang meer hebt als je een hond bij je hebt, Denhaag verklaard: Wij hebben begrip en respecteren de angst voor de viervoeter en zullen gepaste maatregelen treffen aldus de linkse partijen uit Denhaag. http://www.waardelooz.com/denhaag-in...honden-verbod/ Laatst gewijzigd door Hoomer : 13 juni 2014 om 13:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() waarom schreven ze dan niet "zoals Zheyun" bijvoorbeeld?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
"Het moet verboden worden in Den Haag om een hond als huisdier te hebben. Dat vindt tenminste het Haagse raadslid Hasan Küçük van de Islam Democraten, zo meldt De Telegraaf. Volgens de moslimpartij horen de viervoeters in de natuur en niet in een huis. Küçük vindt het houden van honden dierenmishandeling en daarom zou het volgens hem strafbaar moeten worden. Hij reageerde tijdens een debat in de gemeenteraad afgelopen donderdagavond dan ook fel op een voorstel van de Partij voor de Dieren om meer rekening te houden met 's mans beste vriend. Al beschouwen de meeste moslims honden als onreine dieren. PVV-raadslid Paul ter Linden had er het volgende over te zeggen: "In dit land zijn huisdieren gewoon. Als je daar niets mee hebt, moet je maar in een ander land gaan wonen."" Ik neem dan ook graag je weddenschap aan! ![]() Laatst gewijzigd door Miauw! : 13 juni 2014 om 14:54. |
|
![]() |
![]() |