![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Bron
Detail tekst: Citaat:
![]() Ach het lijkt mij best wel een leuk selfiekieken. (<<--tip voor van Dale misschien, de rubriek nieuwe woordjes naast swaffelen en andere weet u wel link p.s. Ik gun het haar hoor daar niet van, ze mag er meer dan best wezen.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 24 juni 2014 om 08:13. |
|
|
|
|
|
|
#2 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Nieuw forumreglement : Volg de link voor meer details. Laatst gewijzigd door manta : 24 juni 2014 om 08:14. |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Banneling
|
heb zowel bij Brazilië als bij het Hollands legioen al vurigere voetbalbabes gezien hoor
|
|
|
|
|
|
#4 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Panem et Circenses. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
||
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Banneling
|
Citaat:
op fb trouwens een tif zien passeren van ééntje die zo erg stond te supporteren dat haar marchandise langs alle kanten uit haar topje wipten ! als ik me ni vergis Argentijns, maar ik steek mijn hand nu niet meer in t vuur over de kleur van dat topje hoor |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Volgende week in P-magazine in den bikinispecial se,
|
|
|
#7 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
(p.s. Ik gebruik geen FB, Twitter, Skype de enige op de wereld die dat niet doet denk ik Ik zou eerder de kastanjes uit het vuur weten te halen. (In dat geval niet voor iemand anders, daar ik een egoïst ben )![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 24 juni 2014 om 08:55. |
|
|
|
|
|
|
#8 | |
|
Banneling
|
Citaat:
nope, was niet Argentinië dus, mss was het toch brasilie ... |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik heb mij laten vertellen, dat er daar in Brazilië, hoertjes genoeg rondlopen.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#12 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik leid een kluizenaarsleven, een hele lijdensweg zeg maar. (alhoewel?) ![]() ![]()
|
|
|
|
|
|
#13 | |
|
Banneling
|
Citaat:
ik begrijp niet dat jij nog maar zou kunnen veronderstellen dat zulk een engeltje je in de val zou kunnen lokken. en bovendien, hoe erg kan een val zijn dat ze t niet waard zou zijn ? ps wat bedoelde jij nu met dubbelzinnig van mij ? |
|
|
|
|
|
|
#14 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Dubbelzinnig: Marchandise (ja ok, in de meeste gevallen vallen die uit topjeswippende dingen met twee aan), handen onder topjes steken misschien? ![]()
||
|
|
|
|
|
#15 | |
|
Banneling
|
Citaat:
ps spreekwoord : `ergens de hand voor in het vuur steken`. (=heel erg zeker weten dat iets zo is) ik vrees dat uw verbeelding met u en met dat topje en de marchandise op de loop ging Laatst gewijzigd door Anna List : 24 juni 2014 om 14:09. |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
ff Goed zoeken.
![]()
|
|
|
#17 |
|
Banneling
|
zoek Wally ?
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
nen bak wortelen !
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Herpes + Syfilis.
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|