![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bron
Detail tekst: Citaat:
![]() ![]() Ach het lijkt mij best wel een leuk selfiekieken. (<<--tip voor van Dale misschien, de rubriek nieuwe woordjes naast swaffelen en andere weet u wel ![]() link p.s. Ik gun het haar hoor daar niet van, ze mag er meer dan best wezen.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 24 juni 2014 om 08:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nieuw forumreglement : Volg de link voor meer details. Laatst gewijzigd door manta : 24 juni 2014 om 08:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() heb zowel bij Brazilië als bij het Hollands legioen al vurigere voetbalbabes gezien hoor
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Panem et Circenses. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
op fb trouwens een tif zien passeren van ééntje die zo erg stond te supporteren dat haar marchandise langs alle kanten uit haar topje wipten ! als ik me ni vergis Argentijns, maar ik steek mijn hand nu niet meer in t vuur over de kleur van dat topje hoor ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgende week in P-magazine in den bikinispecial se,
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(p.s. Ik gebruik geen FB, Twitter, Skype de enige op de wereld die dat niet doet denk ik ![]() Ik zou eerder de kastanjes uit het vuur weten te halen. (In dat geval niet voor iemand anders, daar ik een egoïst ben ![]() ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 24 juni 2014 om 08:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
nope, was niet Argentinië dus, mss was het toch brasilie ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb mij laten vertellen, dat er daar in Brazilië, hoertjes genoeg rondlopen.
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik leid een kluizenaarsleven, een hele lijdensweg zeg maar. (alhoewel?) ![]() ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik begrijp niet dat jij nog maar zou kunnen veronderstellen dat zulk een engeltje je in de val zou kunnen lokken. en bovendien, hoe erg kan een val zijn dat ze t niet waard zou zijn ? ![]() ps wat bedoelde jij nu met dubbelzinnig van mij ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Dubbelzinnig: Marchandise (ja ok, in de meeste gevallen vallen die uit topjeswippende dingen met twee aan), handen onder topjes steken misschien? ![]()
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ps spreekwoord : `ergens de hand voor in het vuur steken`. (=heel erg zeker weten dat iets zo is) ik vrees dat uw verbeelding met u en met dat topje en de marchandise op de loop ging Laatst gewijzigd door Anna List : 24 juni 2014 om 14:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ff Goed zoeken.
![]()
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() zoek Wally ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() nen bak wortelen !
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Herpes + Syfilis.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |