![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister
|
![]() het is weer zover. Medio september, de blaadjes gaan vallen, ik word weer een jaartje ouder, de paddestoelen schieten uit de grond en als ik 's morgens de achterdeur openzet komen er wolkjes uit mijn mond.
(ik zou schrijver moeten worden, amai! ![]() Rond deze tijd komt ook altijd de beslissing: zet ik de kachel al aan, ja of nee? Niet meer dan enkel de waakvlam aanwakkeren en wachten tot het warm wordt, zul je denken, maar ik pieker erover omdat ik het moment van kachel zo lang mogelijk wil uitstellen. Niet vanwege mijn energierekening, maar omwille van het feit dat ik dan echt de herfst in ben gestapt. Nu begin ik het koud te krijgen in mijn huis. Zelfs met trui en koffie zijn mijn handen koud. Buiten schijnt de zon. Als ik nu de kachel aanzet, is de zon niet meer gewoon de zon van de zomer, maar eentje van de beginnende winter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister
|
![]() De Herfst blaast op den horen,
en 't wierookt in het hout; de vruchten gloren. De stilten weven gobelijnen van gouddraad over 't woud, met reeën, die verbaasd verschijnen uit varens en frambozenhout, en sierlijk weer verdwijnen... De schoonheid droomt van boom tot boom, doch alle schoonheid zal verdwijnen, want alle schoonheid is slechts droom, maar Gij zijt d' Eeuwigheid! Heb dank dat Gij mijn weemoed wijdt en zegen ook zijn vruchten. Een ganzendriehoek in de luchten; nu komt de wintertijd. Ik hoor U door mijn hart en door de rieten zuchten. Ik ben bereid. ~ Felix Timmermans
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Anders nog een cocktail maken met een parapluutje en met een rietje leegdrinken. Na een stuk of 4 waan je je wel op een of ander exotisch strand. Dan kan je je insmeren met factor 5 zonnecrème maar wel oppassen dat je je niet te dicht bij de kachel begeeft. 8)
![]() |
![]() |
#4 |
Minister
|
![]() In mijn kamertje is het nog lekker warm dankzij 2 computers die altijd aan staan, een tv, een video en een PS2
![]() In de zomer daarentegen is het soms moeilijk te harden!
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Minister
|
![]() Citaat:
... en vakantiefoto's maken voor ons he! ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Gezellig! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Schepen
|
![]() Andere optie is om uw huis beter te isoleren zodat ge tot eind oktober zonder kachel kunt blijven leven zonder om te komen van de kou.
[font=Comic Sans MS] ![]() [size=3]Quiz[/size] hier mee op politics.be! Nieuwe [size=3]Keystrokeswedstrijd[/size], kom het politics-team & onze kans om te winnen vergroten! klik [/font][font=Comic Sans MS]hier[/font] |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() Winter
Geen licht ontvlamt het zicht op de eeuwigheid en de grauwte van de dag breekt amper door de duisternis oude gedachten vermoeden de toekomst en sterven onder de stille bomen de dood is maar zo tragisch als de noodzaak te leven die enkel vormt krijgt in de leegte van mensen en mijn bloedloze hand omklemt de troost mijn laatste, door u gegeven: slechts wat sterven zou mocht leven -Mitgard |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Minister-President
|
![]() en ik heb net mazout besteld, vanaf morgen kan ik mijn kachel weer netjes laten branden, gezellig warm, sfeerlichtjes aan en onder mijn tv-dekentje met een warme choco, knus en gezellig
![]() Die koudere periodes hebben ook hun charme, sowieso gezelliger.
![]() |
#12 |
Minister
|
![]() Ey Mitgard, we zitten op u te wachten in de gangbang thread, toon de vrouwtjes eens uw kunnen
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]()
[font=Comic Sans MS] ![]() [size=3]Quiz[/size] hier mee op politics.be! Nieuwe [size=3]Keystrokeswedstrijd[/size], kom het politics-team & onze kans om te winnen vergroten! klik [/font][font=Comic Sans MS]hier[/font] Laatst gewijzigd door Jan V. : 16 september 2004 om 20:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pfffffffffffff.........
Ge doet me allemaal de cafard krijgen met uw voorbarige herfstbespiegelingen. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#15 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Rijke stinkerds, Ik heb helemaal geen chauffage in mijn huis, geen kachel of andere verwarming ook niet.
In het begin was er niets, wat ontplofte. Laatst gewijzigd door TomB : 16 september 2004 om 21:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#17 |
Parlementslid
|
![]() Zet gewoon de bbq in het midden van de living.
Dan denk je dat het nog zomer is. Warmte en eten wat moet een mens nog meer hebben?
![]() |
#18 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ik heb eigenlijk ook herfstklachten. Tijdens de week slaap ik met het rolluik open zodat ik 's morgens bij het afgaan van de wekker reeds licht heb in mijn kamer. Maar nu is het 's morgens nog donker wanneer ik moet opstaan en dat zorgt ervoor dat het een hardere noot is om te kraken, dat opstaan. (het went maar niet)
Citaat:
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#20 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|