![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2014 Alles over de regionale, federale en Europese verkiezingen van 2014 |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bogaert zegt dat er communicatie is.
Wel, te zien aan het lijstje dat cdh uitsprak (federale kieskring, taalwet in Brussel, vliegroute boven Brussel, meer Franstaligen in legertop), kan dit onmogelijk zijn. Ik besluit hier uit dat b. nog doder is dan ik dacht. Ik begin te vermoeden dat er intern de drie klassieke families, nergens nog overleg, die naam waardig, bestaat. http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/vi...ideo=1.2004116 .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
#2 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
#3 |
Burger
|
![]() Al heel lang niet meer. dat is ook precies waarom elke keer als iemand met dwazernijen als een federale kieskring op de proppen komt, De N-VA eens fijntjes kan glimachen en zeggen ''maak dan gewoon partijen die overal opkomen''. De geroemde federale loyauteit is pure Franstalige spin. Rik Van Cauwelaert heeft vorige zomer in Knack nog eens haarfijn uit de doeken gedaan hoe het in elk van de drie gevallen de Franstaligen zijn geweest die de grote unitaire partijen in de vernieling hebben gereden. Hoe kan je nu in godsnaam redelijkerwijze praten met een cDH dat nog net niet de hernieuwde tweetaligheid van de Leuvense universiteit op tafel legt.
On dit qu' les Namurois sont lents, mais quand ils sont dedans, ils y sont pour longtemps Laatst gewijzigd door Maashagedis : 28 juni 2014 om 13:52. |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
#5 |
Burger
|
![]() klop even aan op het CD&V-hoofdkwartier zou ik zeggen. De hoeveelheid aspirine die daar gedeald wordt bij de gedachte aan hoe ze hier nog zonder teveel kleerscheuren uitkomen, doet zelfs een Waalse transferinfuusjunkie blozen.
On dit qu' les Namurois sont lents, mais quand ils sont dedans, ils y sont pour longtemps Laatst gewijzigd door Maashagedis : 28 juni 2014 om 15:24. |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister-President
|
![]() Volg jij het nieuws niet? Het was geen nee tegenover die informatienota maar een nee tegenover de persoon BDW. Ze hebben duidelijk gezegd dat er geen vertrouwen was. We moeten hier toch niet altijd alles tien keren herhalen voor iets doordringt of wel soms?
#7 |
Minister-President
|
![]() Het was nee tegenover alles wat niet xenofiel vlaams was....en niet wou EN miljarden betalen EN gebied afstaan...
|
![]() |
![]() |
#8 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(federale kieskring, taalwet in Brussel, vliegroute boven Brussel, meer Franstaligen in legertop) .
|
![]() |
![]() |
#10 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Reconstructie van het 'non' van cdH
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Deze link is van 28 juni. Toen was er iets meer uitgelekt ... (en de bron is wel degelijk een prof die nog op een sossenlijst gestaan heeft).
|
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die zijn CVP humor staat mij niet aan.
![]() |