Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 14 november 2014, 20:34   #1
dewanand
Minister-President

dewanand's schermafbeelding

Standaard Petitie steunbetuiging authentieke Zwarte Piet!

Mauw, Mauw, Namastiaauw alle forum geleerden en toilet deskundigen,

hele discussie over zwarte piet is opnieuw losgebarsten en de zwarten zoeken spijkers op laag water door overal het slavernij en discriminatie spook in te zien, en vooral ook als zij in de spiegel kijken.

Ik ben zelf een viesbruine Hindoestaanse koelie jongen en ik vind het jammer dat zwarten (negers en hindoestanen) in Nederland gewoon teveel parasiteren en niets opbouwends bijdragen of intelligent meedenken met de inheemse (blanke) bewoners. Het parasiteren is een kwalijke zaak zeg.

Maar iedereen die zich vestigt in Nederland moet zich aanpassen, en wie dit niet wil moet echt gesommeerd worden om het geluk elders te zoeken.

De inheemse (blanke) Hollanders hebben al bijna niets meer over aan tradities, cultuur, geloof, normen en leefregels dus Zwarte Piet is het laatste restje inheemse Hollandse cultuur en mi moet men dit respecteren. Hierom hebben Wieroe en ik deze zwarte piet petitie zonet samen ondertekend en wij verzoeken een ieder op dit forum om het ook te doen.

Toon respect voor de Uitstervende Inheemse (blanke) Hollanders en onderteken aub deze zwarte piet petitie.

Alvast Bedankt en de zegen van Vishnu voor alle Hollanders die nu nog bestaan, die vruchtbaar zijn en heteroseksueel,

dewanand en Wieroe
Hindoe fundamentalisten

zie deze tekst en link naar de zwarte piet petitie site, vervul je burgerplicht en teken het:

Vul de steunbetuiging in en steun de authentieke Zwarte Piet!
Geplaatst op 14 november 2014 door E.J. Bron

Screenshot_18

Bijna 90% van de Nederlanders wil geen verandering!! We laten ons dit niet langer opleggen door een stichting die betaald wordt met ons geld.

Vul de steunbetuiging in en zorg er zo voor dat Zwarte Piet blijft bestaan door middel van een landelijk referendum. Wij, de Stichting Pietitie, hebben 40.000 steunbetuigingen nodig om de Tweede Kamer via dit burgerinitiatief een landelijk referendum te laten bespreken en er een standpunt over te laten innemen.

Laat uw burgerstem horen en vul de steunbetuiging in. Zorg er zodoende voor dat wij de overheid verplichten een landelijk referendum uit te schrijven om Zwarte Piet definitief authentiek zwart te houden!

Het mag niet zo zijn dat de oer “Nederlandse” Zwarte Piet gaat verdwijnen uit onze Nederlandse maatschappij. Zwarte Piet heeft totaal niks te maken met racisme of welke vorm van discriminatie dan ook.

Nu bekend is geworden dat o.a. Amsterdam, Haarlem en Gouda overstag zijn gegaan met bloemen-, stroopwafel- en kaas-Pieten, is dit definitief de druppel!

Vul de steunbetuiging in en steun de authentieke Zwarte Piet! Voordat het te laat is.

Onderteken hier de petitie:
http://referendum.pietitie.nl/

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 november 2014, 20:42   #2
dewanand
Minister-President

Standaard 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

Laten wij de laatste, levende 12 miljoen inheemse (blanke) Nederlanders vandaag respecteren en de petitie van zwarte piet dus ondertekenen, ook al ben je een niet blanke uitheemse bewoner van Nederland. Zie onder, hoe Wieroe en ik respect tonen als Hindoe fundamentalisten, en daadkrachtig en vastberaden onze pootafdrukken onder de zwarte piet petitie plaatsten:

WEBpublication EBOOK wart0201 / EPAGE 3 of 87
Uitstervende Nederlanders
Mein Kampf, deel 2
0.3. Vishnu zegent germaanse Nederlanders

Offeraar Dewanand
Offercode wart0201
Offerdatum 6 april 2005

Go to previous Epage ... Go to next Epage
Go to Inhoudsopgave: Uitstervende Nederlanders. Mein Kampf, deel 2

Altecrea,
de oneindig deelbare
met miljoenen gezichten
en miljarden uiterlijke gedaanten

Altecrea,
de manifestatie van alles,
het oneindige
en de wiskundig ondefinieerbare leegte.

Mijn vergankelijke
atomaire verschijningsvorm accepteerde
U tien jaar geleden niet,
als een zinloos eenmalig offer,
van bloed, vlees en botten.

Met de kracht van Shiva
vernietigde U de pijn,
de duisternis,
en de zuivere onwetendheid in mijn bloedend innerlijk
en U schonk mij een nieuwe geest
gevuld met zuivere kennis uit de verre toekomst.

Altecrea,
accepteer dit boek van mij
als een heilig en eeuwigdurend offer
bestaande uit zuivere kennis.

Geef mij de kracht van Vishnu
om de Germaanse Nederlanders te bezielen
voor tienduizend jaar,
zodat zij mij kunnen terug zien,
als ik dan opnieuw reïncarneer
om de aarde te dienen en te eren.

Zegen de Germaanse Nederlanders
met de onvergankelijke krachten van Vishnu,
zodat zij over tienduizend jaar nog voortbestaan
en dan niet uitgestorven zijn.

Dewanand
(offerdatum: maandag 6 december 2004)

Bron: Kritisch Podium Dewanand
http://www.dewanand.com/kampf03.htm

Oud 15 november 2014, 15:32   #3
dewanand
Minister-President

Standaard 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

kijk eens hier zeg, ongelooflijk he, alleen kleinzielige zwarten (hindoestanen en negers en mixen) gaan rellen om een gezellig OERhollandse kinderfeest, zielig zeg. Ik vraag mij gewoon af van, kunnen deze zwarten niet gewoon terug gaan naar Afirka en INdia of suriname als zij het hier zo slecht en racistisch vinden in welvarend, beschaafd 'blank/ Arisch' Nederland??? Ik moet een blikje opentrekken over rassenhaat en rassendiscriminatie in zwart Suriname en deze gasten eens leren hoe hypocriet zij zelf zijn.

Maar ok, dankzij Wieroe, als slimme Hindoe nazi kat kon ik nu de doorbraak ontwikkelen en nu kan het bewijs geleverd worden dat rassenhaat en rassendiscriminatie inderdaad normale, natuurlijke biologische zaken en verschijnselen zijn in een multiraciale maatschappij van mensapen, dus via deze nieuwe modellering ontstaan er totaal andere visies en oplossings strategieen. Let op: een Hindoe land zoals India is ook multiraciaal en rassendiscriminatie daar tussen hindoes onderling is beestachtig en barbaars, en die hele Kastediscriminatie in HONDoeistisch India is vreselijk suicidaal. en die HONDoes ken ik door en door, stuk voor stuk gekleurde halfaapjes zonder staarten, ik ben er zelf een van en moet leren om het nog te accepteren. Gelukkig helpt Wieroe mij hiermee en voorkwam hij ook jarenlang mijn zelfmoord in mijn zelfmoordflat hier bij delft zuid.

dewa en wieroe

ja dit is nederland anno 15 dec 2014, diep triest, wij hebben niet alleen een moslim probleem, nee er is ook een groot zwarten probleem, incl die vieszwarte hindoes, die vaak ook fervente blankenhaters zijn.

nieuwsbericht heden nu.nl:

Zestig aanhoudingen bij aankomst Sinterklaas in Gouda
Gepubliceerd: 15 november 2014 14:16 Laatste update: 15 november 2014 15:17

Bij de intocht van Sinterklaas in Gouda zijn zaterdag zestig mensen aangehouden. Tijdens de ontvangst ontstond vlak achter het oude stadhuis een opstootje tussen voor- en tegenstanders van Zwarte Piet.

Dat meldt burgemeester Milo Schoenmaker op een persconferentie. Of het gaat om voor- of tegenstanders van Zwarte Piet kon Schoenmaker niet zeggen.

De burgemeester zei "teleurgesteld" te zijn over incidenten en noemde de sfeer die daardoor ontstond "grimmig".

Een vader en kinderen kwamen door opstootjes in het centrum in het gedrang, zei Schoenmaker. "Een vervelend moment". Ook riepen demonstranten beledigingen naar de politie en naar andere betogers. De burgemeester wilde niet zeggen hoeveel politiemensen er op de been waren.

Volgens Schoenmaker zijn er ook mensen opgepakt "die beroepsmatig daar zijn waar er wordt gearresteerd".

Een daarvan is ook documentairemaakster Sunny Bergman, die in Gouda was voor haar documentaire Zwart als roet (VPRO). Bergman was ook een van de eisers in de rechtszaak rond de Amsterdamse sintintocht vorig jaar, waarin de gemeente deze week gelijk kreeg van de Raad van State.

http://www.nu.nl/binnenland/3929576/...-in-gouda.html

Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:41.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be