![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Partijlid
|
![]() Er was hier 15 minuten geleden in de Kapellekensbaan in Lebbeke een migrant bezig met zijn ketel te warmen op een vuurtje op de overkant van de straat. Op de weg dus eigenlijk. Vroeger gebruikte hij nog een barbecue, maar nu vind ik dat het er over is.
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe bedoel je ??
Heb je er een foto van kunnen maken ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vertel eens, hoe moet een persoon anders een keteltje water opwarmen voor een kop thee?
![]() |
#4 |
Minister-President
|
![]() ja he, en gebruiikte hij zijn koran en andere heilige boeken voor dit vuurtje onder zijn ketel?
leuk is met een hele stapel korans je lekkere, halal varkensbout roosteren, zal zeker extra smeuig worden en half doorgebakken. probeer het eens deze zomer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |