![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Arabische lente Brandend actueel zijn de revoluties in de Arabische wereld. In dit forum worden alle discussies over dit thema samengebracht. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Banneling
|
![]() Jemenitische rebellen nemen stad nabij Sana'a in
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() Wat is je insteek? Als ik krantenartikels wil lezen, lees ik wel gewoon de krant.
#3 |
Minister-President
|
![]() De Houthi-rebellen hadden al langer grote delen van Jemen in handen. Jemen is een land dat 24/7 bestookt wordt door drones van de nobelprijs-winnaar voor de vrede. Ook al-Qaeda is de laatste jaren gegroeid in Jemen. Deze willekeurige executies worden toegestaan door al-Hadi, de pro-Amerikaanse dictator, die Saleh verving.
Het shia-sunni conflict breidt zich dus uit naar de rest van het M-O. Laatst gewijzigd door mvd : 21 juni 2014 om 19:21. |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Europees Commissaris
|
![]() Wat een vage zin.
#6 | |
Banneling
|
![]() Houthis advance towards Sana’a
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#7 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |