![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Schepen
|
![]() Lieve Rik, professor buitenlandse zaken en amerikaans wereldterrorisme,
Je hebt in NACHTWACHT weer eens je beste kennis getoond. Waar haal je in gods naam de informatie over Al Qaeda? Geloof je nu werkelijk alles wat onze REICHSSICHERHGEITSDIENST je laat weten? Achterlijk wezen, ik heb hier en op andere plaatsen al gezegd dat Usama Bin Laden, de vriend van Bush al vele maanden uit zijn ondergrondse hotels (door de amerikanen gebouwd) in Afghanistan vertrokken is. Hij kon er niet meer leven en de Amerikanen hebben hun vazallen en schoothondjes gestuurd om te controleren of hij nog in de schuilkelders, die gebombardeerd werden met rijk verarmd uranium nog is blijven zitten. Daar werden dus de geallieerden voor uitgestuurd om besmet te geraken met het verarmd uranium. De amerikanen zijn na Kosovo uit dergelijke omgeving weggebleven omdat zij al te veel kindjes gekregen hadden zonder armen of zonder hoofd. Lees dan toch eens de amerikaanse teksten, onder andere van de oudstrijders uit vorige terroristenoorlogen. Arme kl..., ik heb al vele maanden geleden gezegd dat hij veilig in JEMEN zit, waar geen enkele amerikaan zich waagt, ze hebben al dergelijke ervaring in Afrika en Vietnam en Korea gehad. Dwaze kl..., heb je nog niet begrepen dat Al Qaeda niet op belgische doelwitten zich zal richten, maar wel op Holland, zoals je tegenspreker Rik Leurdijck je probeerde aan het verstand te brengen. Waarom? en hoe ik dat allemaal weet? Lees dan toch voor een keer ,godver..., mijn oude teksten op dit en andere fora. Je vriendjes van de Reichssicherhgeitsdienst hebben dit al lang gedaan en ook zo al iets vernomen. Ik word nog voortdurend afgeluisterd en bekeken en dat betekent toch iets meer dan de onzin die jij aan je gelovige studentjes vertelt. ZIJ LEZEN TROUWENS MIJN TEKSTEN. That's your problem!!! BLESS GOT YOU !!! Gerard Golsteyn. Toekomststraat 66 9040 Sint-Amandsberg. tel.: 09-228 75 34 (wel bekend door je vriendjes, die er ook niets van begrijpen). |
![]() |
![]() |