![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() jawel, het bestaat.
'hotste' groep van het moment: Saddam's family ![]() kan iemand de liedjes downloaden? mij lukt het nt. klinken beetje als iron maiden naart schijnt. en dan heb je ook nog een andere irakese (hardcore) metalgroep, Crassicauda (uit bagdad city). crassicuada: ![]() saddam's family: ![]() dat vind ik nu eens tof sé, dat we naast die onthoofdingsvideo's ook eens een ander geluid uit irak te horen krijgen. metal forever ![]() Laatst gewijzigd door Mitgard : 20 september 2004 om 20:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Is er genen Irakese punk
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik heb een paar mp3's beluisterd, da's nog wel goed...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister-President
|
![]() Er was in de jaren tachtig een punk/metalgroep die "Fearless Iranians From Hell" heette, twee leden hebben ook nog bij de Butthole Surfers gespeeld.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister
|
![]() rofl @ Saddam's Family.
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |