![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Lokaal Raadslid
|
![]() http://www.nieuwsblad.be/article/det...T=121777789529
Zo komt iedereen aan zijn trekken op de gentse feesten zeker.... Allochtonen met een franse nummerplaat...de vlaamse pest van deze tijd. Misschien een kluifje voor de nieuwe vlaamse regering....? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tijdelijke wegenvignetten voor de invalswegen van Gent?
Ook een idee voor andere feesten die een paar 10 000 buitenlandse bezoekers aantrekken, zoals Tomorrowland.
![]() |
#3 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
- die jonge dame die ladderzat om 4 uur over de straat strompelt: je zou nu toch al moeten weten dat Gent en omstreken vergeven zit van uitschot om jezelf niet cadeau te geven. - De "omstaanders" die niets hebben gedaan. - de politie die misschien meer én kordater moet optreden tegen dat uitschot dat onze steden komt verzieken en als aasgieren zoekt achter vlaamse meiden om de misbruiken. Een wegenvignet...nee. Meer controle op de invalswegen...ja. Iets meer burgerzin van de andere feestvierders...zeker en vast. Tja....domme grieten kun je moeilijk opsluiten.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zatte grieten zijn een darwinistisch gegeven.
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die zie je ook niet in musea of dergelijke. En dat kost ook geen €100.
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() LET OP: HAATTOPIC
Het gaat hier direct over allochtonen terwijl de politie in het duister tast! De getuigenverslagen zijn ongeloofwaardig! Misschien een vlaams meisje dat zich eens lekker wou uitleven met een allochtoon... Niet zo vreemd hoor! Kijk maar eens rond.... Laatst gewijzigd door Schimmelpenninck : 26 juli 2014 om 13:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Of pure statistiek...
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Maar ga eens kijken in opvangcentra voor vrouwen....
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik weet niet, Technopolis bijvoorbeeld....
![]() |
#10 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Schepen
|
![]() toch straf dat die getuigen alles zo goed hebben gezien.
Waarom is daar dan niemand op af gegaan en kan me moeilijk voorstellen dat als ge de politie belt en ze iemand op heterdaad zouden kunnen betrappen dat ze dan gaan wachten tot alles gedaan is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Daarom is er ook de piste dat familie het meisje ophaalde en vlug even verkrachtte als gewoonte, niets verkeerd mee bij die gasten, ze gaat naar de gentse feesten en is dus een hoer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of getuigt verkrachting en ander geweld van gezond verstand?
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien had ze wel gelachen in het openbaar. Ja hoe onreiner kan je nog worden. En de Turken zijn dan nog niet de meest extreme moslims naar't schijnt.
Citaat:
Niet meer lachen dames !
![]() |
![]() |
#16 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Allochtone medemens??
HELP !!! Het lijkt wel een adellijke titel. Ik herinner mij nog hoe mijn kinderen me racist noemden toen ik aan tafel sprak over 'negers'. "Nee papa, het is anders gekleurde medemens" Zo worden onze kinderen dus op school helemaal gemulticultureerd en een links gedachtegoed opgedrongen. SCHANDE |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 30 juli 2014 om 11:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Europees Commissaris
|
![]() Raar dat men steeds direct moet denken dat Eskimo's, Chinezen, Japanners of Denen de daders zijn:
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...roi-Zuid.dhtml Citaat:
![]() |