![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Dat ze bestaan, mag wel duidelijk zijn gezien de definitie ervan.
Maar wat het zijn, dat is een heel paar ander mouwen. Volgend filmpje, laat militairen, piloten, ... erover aan het woord. Wat denkt het forum goegemeente over de ware aard van deze dingen. En neen, het is niet omdat 90 % van de waarnemingen kunnen verklaard ( dikwijls op groteque anti-wetenschappelijke extreem vergezochte manier ) worden, dat die overige 10 % bij het groot huisvuil kan gezet worden. Spreek en men zal u aanhoren. http://www.topsecrettestimony.com/npcc_full.wmv |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Die komen duidelijk uit het binnenste van de aarde, waar ook de nazi's naar ontsnapt zijn.
http://www.unmuseum.org/hollow.htm |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Staatssecretaris
|
![]() Het lijkt me nogal waarschijnlijk dat een intelligente beschaving de moeite doet een paar 9tientallen/miljoenen, schrappen naar believen) lichtjaren aflegt om een paar onschuldige burgers eens goed aan het schrikken te brengen ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
en wie zegt dat afstand relevant is in ruimtereizen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
|
![]() Citaat:
Lemming. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
![]() Ik heb de persconferentie gezien een tijdje geleden en heb ook de DVD's gezien onlangs.
De persconferentie alleen al is heel overtuigend. Dit zijn gewoon mensen die tijdens hun werk (militair, contractueel) in contact gekomen zijn met het fenomeen op een of andere manier. Het is een feit dat UFO's bestaan. Gezien het overvloed aan bewijsmateriaal kan dit niet ontkent worden. De vraag is natuurlijk of het hier noodzakelijk buitenaardse wezens betreft. De NWO plant een fake alien invasie om de wereld te verenigen en zij hebben er alle baat bij dat men het feit dat buitenaards leven bestaat blijft "zinderen" in de maatschappij en de UFO subcultuur. Nu, ik denk niet dat de discolure project disinfo is want ze zeggen niet dat de eventuele aliens een bedreiging vormen , en ze waarschuwen ons ook voor de komende "hoax invasie". Vooral die getuigenis van die ene die zegt dat ze basissen gevonden hebben op de achterkant van de maan is behoorlijk zot. Net als die ene Clifford stone die zegt dat ze al 57 verschillende types aliens gecatalogeerd hebben en dat ze allemaal humanoïde zijn. Clifford Stone zegt in de DVD ook dat we niets te vrezen hebben van deze wezens en dat we ze niet mogen beschouwen als "opgezette poppen" maar dat het ook wezens zijn met geliefden , hobby's, een sociale cultuur etc... Moest hij een disinfo agent zijn , dan zie ik het nut er niet van in , maar het kan. Anderen zeggen gewoon wat ze op de radar gezien hebben (objecten die in enkele seconden versnelden tot 10.000 km/h) en plotse bochten maakten etc. Ik ben ervan overtuigd dat UFO's bestaan, door de mens gemaakt. Maar of er echt aliens in het spel zijn laat ik nog open, maar sluit ik zeker niet uit.( miljarden sterrenstelser met miljarden sterren, de kans dat leven bestaat is wel enorm groot denk ik).[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door exodus : 21 augustus 2005 om 15:38. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() ik vroeg me al af hoelang het zou duren eer het NWO erbij gesleurd zou worden...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Gouverneur
|
![]() Geloof er niet in. Anders was er toch allang iets gebeurt...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Gouverneur
|
![]() Dat is hetzelfde met dit filmke http://media.ebaumsworld.com/ufosighting.wmv
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
|
![]() Citaat:
Zeer interessant. Mag ik u vraag aanvullen met wie van het forum heeft al ooit een object zien vliegen dat hij niet direct kon categoriseren? ... Of zal ik hierover beter een aparte topic starten? Ik heb het video'ke eens bekeken ... maar na 6 minuten viel 't stil, en bij de tweede poging na 14. :'(
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||||
|
![]() Citaat:
Hieronder een echt filmpje van een UFO die rond een radiotoren hangt. Het is geanalyseerd geweest door Industrial Ligth & Magic (in de exellente documentaire "out of the blue") en het betreft geen fake. Je kan duidelijk een rond object zien met een koepel op dat door de lucht zweeft. http://db.bbc.co.uk/southampton/real...tures/ufo1.ram Het is 14 minuten lang, maar de beste delen zijn op: -1.00 -4.00 -8.10 -10.00[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door exodus : 21 augustus 2005 om 15:54. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#15 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Nee écht, dit is er één om in te kaderen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() Al die onnozelaars verdienen een behandeling met elektroshocktherapie ja.
Debielen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
veeleer zal hun transport gebeuren door manipulatie van de 4 dimensionele ruimte tijd. kader dat ook maar eens in, als je het al verstaat tenminste. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
en ja, op een zomeravond een disc zien vliegen aan een enorme snelheid, compleet geluidsloos. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
en wat zou er moeten gebeurd zijn als ze hier toch waren ? misschien gebeurt er wel vanalles ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoe de huidige machthebbers van de wereld te kaderen zijn in dit geheel, ik weet het niet, maar het zou mij verbazen moesten ze onwetend zijn. |
|
![]() |
![]() |