![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Paus Franciscus heeft gezegd uit betrouwbare bronnen dat "ongeveer 2%" van geestelijken in de katholieke kerk pedofiel is..
Paus Francis zei dat na schatting 2% kwam van zijn adviseurs. Het zou ongeveer 8000 priesters uit een wereldwijde aantal van ongeveer 414.000. Onder de 2% die pedofielen bevinden zich priesters, bisschoppen en kardinalen. http://www.bbc.com/news/world-europe-28282050 Lijkt mij duidelijk: Twee procent, das 1 op de 50. zijn deze geestelijken nu al ontslagen, uit de kerk gezet en met een dossier aan justitie uitgeleverd? Als je weet dat het 2% is weet je wie het zijn, en dan is het in principe het bewust uit handen van justitie houden van deze mensen. Waarom doet de katholieke kerk dit niet? Het lijkt wel de satire in The Onion, waar de katholieke kerk aankondigde kindermisbuik op een acceptabel niveau te willen brengen . |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Doordenkertje. 100 percent van de moslims vinden een 9-jarige huwbaar. Zijn die dan allemaal strafbaar?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Tiens, de gedragswijze tegenover heksen kan ik niet terugvinden in het nieuwe testament. De gedragswijze tegen ongelovigen,homo's kan ik wel vinden in de koran. Ook het erfenisrecht staat daar mooi in. En zoals je ongetwijfeld weet is er maar één versie van die koran. 1 waar elke moslim naar leeft. Dus 100 percent.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Begrijp me niet verkeerd. Pedofielen bestaan, misbruik bestaat, de kerk heeft dat veel te lang toegedekt. De machtspositie van katholieke priesters heeft tot dat soort misbruiken geleid.
Als pedofielen niet via de kerk aan slachtoffers geraken, dan gaan ze wel op een nieuwe manier werken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
ze zullen u perfect zeggen welke stukskes in de bijbel het over heksen hebben en wat ge er nog allemaal mee moet doen (afgezien vd verkrachtingspartij en fysieke folter) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Paus Franciscus: 2% van de katholieke geestelijke zijn Pedofiel:
Mij boeit het niet welk geloof ze hebben of vertegenwoordigen , het zijn vettige stinkende strontzeikende diarreeschurftbollen !! Van een kind blijf je met je lul of kut of met je vieze poten af !!!! En wie een dekseltje bovenop deze put legt of wil leggen , zijn niet meer waard dan de stinkende klotepedo's zelf !!!! Ik heb geen greintje respekt voor zulke schurftshitbollen !!!! Ik ben absoluut tegenstander van sex met minderjarige (-18) !!!!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() Geen teletijdmashien nodig, word gewoon moslim. Dan ga je eeuwen terug.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En zn woordenschat overtreft de mijne. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is de wettelijke leeftijd om te kunnen instemmen met seks, buiten uitzonderingsgevallen zoals een gezagsrelatie, niet 16 jaar ?
En hoeveel procent van de gewone bevolking zou pedofiel zijn ? Zeg, en dat die kaloten eens vlug dat celibaat verplicht moeten afschaffen. Zo'n voorschriften zijn toch inhumaan. Deze week nog in de krant gelezen dat dat voorschrift ingevoerd is ergens in de vroege Middeleeuwen. Hoe dan ook, in onze actuele vrije-seksuele maatschappij, lijkt het me niet toegelaten dat een vzw/werkgever dergelijke contractuele zaken kan vastleggen voor haar werknemers. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 16 juli 2014 om 06:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik vind zelfs dat je voor die eerste groep begrip moet opbrengen, vermits de recente wetenschap er toch op wijst dat pedofilie een aangeboren seksuele geaardheid is. http://www.theatlantic.com/health/ar...philia/279024/
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" Laatst gewijzigd door Zeus : 16 juli 2014 om 07:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je opmerking omtrent "er naar handelen" is correct. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
alsof er in onze regionen in die tijd geen "kindhuwelijken" voorkwamen. vaak had liefde er minder mee te maken dan sociale of economische factoren. de omgang tussen man en vrouw was in de middeleeuwen bv. bijster ruw, een afspiegeling van het harde leven, je moet je daar geen verliefd koppeltje van onze tijd bij voorstellen, hoor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() GODVERDOMME, dit topic gaat niet over de islam !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Europees Commissaris
|
![]() En dan heeft Circe dit draadje nog niet ontdekt.
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ok, laat maar ook.
Was te proberen om een serieuze discussie te starten. |
![]() |
![]() |